پیش از حضور در تورنمنت بین المللی چک؛

آخرین اردوی کمانداران پارالمپیکی برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۴:۵۹
کد خبر: ۴۰۸۰۷۷
آخرین اردوی کمانداران پارالمپیکی برگزار می‌شود
دور جدید تمرینات تیم ملی تیر و کمان که متصل به زمان اعزام این تیم به تورنمنت بین المللی جمهوری چک است از چهارشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، این سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی پارالمپیکی تیر و کمان در سال جاری است. برای برگزاری این مرحله از تمرینات علاوه بر 6 کمانداری که صاحب سهمیه پارالمپیک شده اند از چهار ورزشکار دیگر هم برای حضور در تمرینات دعوت شده است.

بر این اساس زهرا نعمتی، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری و مجید کاکوش که صاحب سهمیه پارالمپیک هستند همراه با سیده زهرا حسینی، سمیه عباسپور، اصغر فتاحی و فرزانه عسگری اردونشینان این مرحله از تمرینات تیم ملی تیر و کمان را تشکیل می دهند. این کمانداران طی این مرحله از تمرینات زیر نظر آلگ نیکولاویچ و مونیکا سیموئز سرمربی و مربی اوکراینی همراه با سعید اصغری گنجی و جبرائیل عبادی (مربیان) پیگیر تمرینات خود خواهند بود.
این مرحله از اردوی تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولان تا 22 خردادماه با سرپرستی مهسا محمدزاده و با حضور حجت‌الاسلام وحید رحمانی به عنوان نماینده فرهنگی در تهران پیگیری خواهد شد.
در پایان اردوی سوم تیم ملی تیر و کمان،  این تیم با ترکیب 9 نفره که به جز زهرا نعمتی دیگر اردونشینان در آن حضور دارند، راهی جمهوری  چک می شود تا در تورنمنت بین‌المللی این کشور شرکت کند. این تورنمنت آخرین مرحله رقابت های گزینشی پارالمپیک نیز به حساب می آید.
تیر و کمان جانبازان و معلولان ایران امیدوار است از حضور در این تورنمنت به حداقل یک سهمیه پارالمپیکی دیگر هم دست یابد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز