در مرحله دوم رقابت‌های جایزه بزرگ؛

خالدان عنوان قهرمانی را از شاهقلی پس گرفت

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۲:۲۵
کد خبر: ۴۰۸۰۸۶
خالدان عنوان قهرمانی را از شاهقلی پس گرفت
شاهین خالدان با برتری مقابل انوشا شاهقلی عنوان قهرمانی رقابت های جایزه بزرگ را از آن خود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حالی مرحله دوم رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس به مدت یک هفته و با استقبال 123 تنیسور از 10 استان برگزار شد که از بین تنیسورهای شرکت کننده شاهین خالدان به عنوان نماینده میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در روز پایانی بازی‌ها شاهین خالدان از اصفهان و انوشا شاهقلی از تهران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت خالدان موفق شد در 2 ست پیاپی و با نتیجه ( 0-6 و 1-6 ) حریف خود را شکست دهد و صاحب عنوان قهرمانی شود. حمید رضا نداف و فرشاد طلاور از اصفهان نیز مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین پیش از این و با برگزاری دیدار فینال بخش دو نفره تیم شاهقلی و حسین زاده موفق شده بود با نتیجه ( 1-10 ) 3-6 ،6-2) حریف خود را از پیش رو بردارد و قهرمان شوند.

به این ترتیب با معرفی نفرات برتر، مراسم اختتامیه بازی‌ها با حضور کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون، علی اصغر غمناک رئیس سازمان لیگ، حمید رضا خوروش رئیس هیئت تنیس اصفهان، قاسم کردی سرپرست تیم ملی بزرگسالان، فرشاد صفتی مدیر تیم‌های ملی،  سعید احمدوند سرمربی تیم ملی، فرشید زیدی دبیر هیئت تنیس اصفهان، مسیح صلاح سرداور و علاقه مندان این رشته برگزار و در پایان به برترین‌ها در مجموع مبلغ 16 میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی اهداء شد.

همچنین مرحله نخست این رقابت ها اردیبهشت ماه سال جاری در باشگاه تنیس میثاق و به میزبانی هیئت تنیس تهران برگزار شد که انوشا شاهقلی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

این رقابت ها  از 25 اردیبهشت ماه به میزبانی خانه تنیس ملل و با همکاری هیئت تنیس استان اصفهان آغاز و 2 خرداد ماه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.  

یاد آور می شود، سرداوری مسابقات بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود و سام صدری، حسن لاچینانی، سهیل صدری، احسان رحیمی، دامون صفایی، محمد رضا زرمهر و سام سراییان به عنوان داور حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز