رئیس هیئت فوتبال استان خبر داد:

برگزاری دوره مربیگری فوتبال درجه c آسیا در بجنورد

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۳:۳۴
کد خبر: ۴۰۸۵۹۴
برگزاری دوره مربیگری فوتبال درجه c آسیا در بجنورد
دوره مربیگری فوتبال درجه c آسیا در بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حسین جعفر زاده رئیس هیئت فوتبال استان از برگزاری دوره مربیگری درجه c آسیا در بجنورد خبر داد.

جعفر زاده گفت: این دوره به همت کمیته آموزش هیات فوتبال خراسان شمالی با همکاری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در تابستان سال جاری در بجنورد برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شرایط شرکت کنندگان در این دوره گفت: کلیه مربیان فوتبال داری مدرک مربیگری درجه D فوتبال یا دارندگان مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد تربیت بدنی می توانند در این دوره شرکت نمایند.

جعفر زاده همچنین از برگزاری کلاس مربیگری فوتسال درجه یک از 5 خرداد ماه به مدت پنج روز در بجنورد خبر داد و گفت:در این کلاس مربیگری ، 19 مربی فوتسال از استان خراسان شمالی حضور دارند و با آخرین آموزشهای مربیگری فوتسال آشنا می شوند.

وی خاطر نشان کرد: این کلاس مربیگری در دو مرحله تئوری و عملی زیر نظرمدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا ،علیرضا رعدی مربی صنعت ساری و دستیاری مجید مرتضایی، سرمربی فرش آرای مشهد برگزار می شود.

وی بیان کرد: کلاس مربیگیری درجه یک فوتسال ایران به مدت پنج روز در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار می شود و در پایان به مربیانی که این دوره را با موفقیت پشت سربگذارند ، مدرک مربگیری فوتبال درجه یک ایران اعطاء خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز