مصطفی کارخانه در گفتگو با برنا:

انگیزه بازیکنان به المپیکی شدن والیبال کمک می‌کند/ لوزانو نیاز به زمان دارد/ مشکلی میان من و اکبری نیست

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۵:۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۰۸۷۹۸
انگیزه بازیکنان به المپیکی شدن والیبال کمک می‌کند/ لوزانو نیاز به زمان دارد/ مشکلی میان من و اکبری نیست
سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: فرصت خوبی است که با استفاده از لوزانو بتوانیم به المپیک ریو صعود کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درخصوص عملکرد ملی‌پوشان والیبال در دیدارهای دوستانه و شانس ایران برای صعود به المپیک ریو صحبت کرد.

کارخانه در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به دیدارهای تدارکاتی تیم ملی والیبال اظهار داشت: این دیدارها را نمی‌توان ملاک عملکرد تیم ملی قرار داد چون سرمربی جدید تیم ملی می خواهد با این دیدارهای تدارکاتی بازیکنان تیم را بیشتر بشناسد و آنان را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی در ادامه افزود: این دیدارها فرصت بسیار خوبی است که ما با یک تیم واحد و هماهنگ عازم رقابت‌های کسب سهمیه ریو بشویم. چه از نظر کار تیمی و چه از نظر روحی و روانی باید بهترین شرایط را دارا باشیم چون این فرصت بسیار مغتنم است و باید از فرصتی که در اختیار تیم ملی ایران قرار داده شده نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: در حال حاضر عصر طلایی را در اختیار داریم و این فرصت خوبی است که با استفاده از لوزانو بتوانیم به المپیک ریو صعود کنیم.

کارخانه درخصوص نفرات دعوت شده به تیم ملی والیبال گفت: بهترین های لیگ ما به تیم ملی دعوت شده‌اند و از  این رو لوزانو انتخاب‌های خوبی را داشته است. هرچند در تیم B و امید ما نیز پشتوانه خوبی داریم و استعدادهای نابی وجود دارند که می توانند به تیم ملی اضافه شوند.

وی همچنین درباره عملکرد لوزانو در چند بازی گذشته خاطرنشان کرد: لوزانو از کشوری آمده که ولاسکو آمده بود و دارای دانش بالایی می‌باشد. همینطور وجود سیچلو در کنار او که قبل با ولاسکو نیز کار کرده باعث خواهد شد که ترکیب موفق‌تری را تشکیل دهند. در این چند بازی که انجام شده بیشتر سرمربی آرژانتینی به دنبال شناخت تیم بوده و نمی توان با چند دیداری که انجام شده او را قضاوت کرد. این مربی احتیاج به فرصت دارد و ما باید این فرصت را در اختیار او قرار دهیم که برنامه‌هایش را عملی کند.

سرمربی بانک سرمایه درخصوص اینکه ایران چقدر شانس صعود به المپیک را دارد، اظهار داشت: نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که خود بازیکنان انگیزه زیادی برای رفتن به المپیک دارند و همین امر سبب می‌شود که آنها راحت‌تر کار را دنبال کنند. شانس زیادی برای ایران می‌توان قائل شد چون در گروهی که قرار گرفته مهم‌ترین رقیبانش فرانسه و لهستان می‌باشد و این بخت را دارد که به عنوان تیم سوم از گروه صعود کند.

وی در ادامه افزود: نکته دیگر درخصوص دیدارهای تیم ملی ایران این است که شروع بازی های ما در رقابت های انتخابی آسان می باشد و خود این می تواند نکته مثبتی برای ایران تلقی شود.

کارخانه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز مشکلی بین شما و پیمان اکبری وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیمان اکبری از سرمایه‌های والیبال ایران است و ما مدت‌های زیادی را در کنار هم بوده‌ایم. بحثی که بین ما به وجود آمد در زمین مسابقه بود و نباید به آن دامن زد. والیبال در شرایطی است که به وحدت احتیاج دارد و با استفاده از پتانسیل‌های خوبی مانند اکبری به رشد و شکوفایی والیبال کشور باید کمک کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز