دیدار وزیر ورزش و جوانان با سفیر ایران در برزیل؛

دکتر گودرزی: هدف ما حضور فرهنگی و فنی در دو رویداد المپیک و پارالمپیک است

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۰:۳۰
کد خبر: ۴۰۸۹۳۹
دکتر گودرزی: هدف ما حضور فرهنگی و فنی در دو رویداد المپیک و پارالمپیک است
وزیر ورزش و جوانان به حمایت همه جانبه دولت از کاروان های ورزشی ایران برای حضور در المپیک و پارالمپیک 2016 تاکید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی عصر سه شنبه در دیدار با دکتر محمدعلی قانع زاده سفیر ایران در برزیل که در محل وزارتخانه انجام شد، با ابراز امیدواری از موفقیت ورزشکاران کشورمان در المپیک و پارالمپیک ریو، گفت: به موفقیت فرزندان ایران ایمان دارم و مطمئن هستم با عشق و علاقه ای که به مردم کشورشان دارند، بیشترین تلاش خود را به کار خواهند بست.

وزیر ورزش و جوانان افزود: کاروان های اعزامی به ریودوژانیرو هر نتیجه ای که بگیرند، به آن افتخار خواهیم کرد چرا که عرصه المپیک و پارالمپیک میدان بزرگ و معتبری است.

دکتر گودرزی به حمایت همه جانبه دولت از کاروان های ورزشی ایران برای حضور در المپیک و پارالمپیک 2016 تاکید کرد و افزود: هدف ما حضور فرهنگی و فنی موفق در این دو رویداد است.

وی همچنین ضمن تقدیر از حمایت های دکتر قانع زاده از ورزش کشور، گفت: با همراهی و حمایت های دکتر ظریف، وزارت امور خارجه و شما به عنوان سفیر در محل برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک نگرانی نداریم و امیدواریم ایرانیان علاقه مندی که در محل بازی ها حاضر می شوند از تماشای مسابقات ورزشکاران کشور لذت ببرند.

در ادامه سفیر ایران در برزیل ضمن قدردانی از فرصت ایجاد شده برای این دیدار، از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در برزیل رسماً دعوت کرد.

دکتر قانع زاده با بیان این که سفارت ایران در برزیل خدمات خود را به کاروان های اعزامی به ریو در چند بخش ارائه خواهد کرد، گفت: خدمات رسانی به تیم های ورزشی کشور و همچنین ارائه خدمات کنسولی به ایرانیانی که از سراسر جهان به ریو می آیند در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، همزمان با برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک در شهر ریو خبر داد و افزود: برگزاری برنامه هایی برای معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی، برگزاری نمایشگاه و شب های فرهنگی با حضور هنرمندان و چهره های ارزشمند کشورمان از جمله این اقدامات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز