برنامه‌های ما با مرزبان همخوانی نداشت

شیعی: فرکی گزینه اصلی سرمربیگری پیکان است

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۰۸۹۶۸
شیعی: فرکی گزینه اصلی سرمربیگری پیکان است
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: اولویت ما حسین فرکی است و امیدوارم با وی به توافق برسیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود شیعی در گفتگویی با سایت باشگاه پیکان پیرامون آخرین وضعیت سرمربیگری این تیم تاکید کرد حسین فرکی اولویت نخست خودروسازان است. متن این گفتگو به شرح زیر است:
 
*گویا اعضای هیات‌رییسه فدراسیون مهمان شما بودند؟
بله، آقایان بهاروند و طالقانی به باشگاه آمده بودند تا هم بابت قهرمانی و صعود پیکان تبریک بگویند و هم اینکه با توجه به تاخیرات جلسه هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال درخصوص برنامه‌های آینده فدراسیون و نیز بحث تاخیر در معرفی دبیرکل و رییس سازمان لیگ صحبت کنیم تا در این خصوص با آقای تاج هم صحبت کنیم و هرچه سریع‌تر تا قبل از شروع لیگ جدید ترکیب هیات‌رییسه کامل شود و فدراسیون شکل بگیرد. البته این دیدار بیشتر دوستانه بود و ما هدف‌مان بحث و تبادل نظر بود البته در کنار این مسایل به بحث مبارزه با فساد در فوتبال هم پرداختیم که در آینده جزو برنامه‌های اصلی هیات‌رییسه باشد.
 
*به عنوان یکی از اعضای هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال آیا کی‌روش حق دخالت در انتخاب پیراهن تیم‌ملی را دارد؟

من و سایر اعضا تازه به هیات‌رییسه اضافه شدیم و اطلاع زیادی بابت قرارداد فدراسیون یا برند جدید تیم‌ملی نداریم. به همین جهت ما از آقای تاج خواسته‌ایم که قرارداد لباس تیم‌ملی را در اختیار هیات‌رییسه بگذارد تا ما با مطالعه آن در چند و چون قرارداد قرار بگیریم. وقتی که ما این قرارداد را مطالعه کردیم آن موقع می‌شود نظر داد. شاید در قرارداد قید شده باشد که کی‌روش می‌تواند نظر بدهد آن موقع حق با اوست ولی اگر چنین چیزی نباشد او حق دخالت ندارد.
 
*اما جنس لباس‌ها خوب نیست.
بله، من هم قبول دارم جنس لباس‌ها اصلا خوب نیست حتی در روز افتتاحیه که حضور داشتم این نکته را تذکر دادم. کی‌روش هم به عنوان مربی تیم‌ملی می‌تواند در مورد لباس بازیکنانش نظر بدهد ولی نمی‌تواند دخالت کند. من فکر می‌کنم این حق طبیعی تیم‌ملی است که پیراهنش از جنس خوبی برخوردار باشد.
 
*یعنی این احتمال وجود دارد که با توجه به صحبت‌های کی‌روش بعد از این اردو، لباس‌ها عوض شود؟
اگر جنس بد باشد (که هست)، باید حتما جنس آن را درست کنند. به همین جهت ابتدا باید قرارداد لباس را مطالعه کنیم. اگر در آن بندی وجود داشته باشد که بشود فسخ کرد و اگر آن تولیدی نتوانست جنس لباس‌ها را بهبود بخشد، آن را لغو می‌کنیم. 
 
*کار با فرکی به کجا کشید؟
با آقای فرکی مذاکره کردیم و ایشان برنامه‌ها و خواسته‌های‌شان را مطرح کردند. در مقابل ما هم یک بسته پیشنهادی داشتیم و خواسته‌های خودمان را اعلام کردیم. درخصوص بحث مالی هم اعلام کردیم که سقف تعهدات‌مان چقدر است و چقدر می‌توانیم بپردازیم برای همین ایشان قرار شد فکر کنند و با توجه به پیشنهاد ما و خودش تصمیم نهایی را بگیرد. 
 
*یعنی احتمال همکاری وجود دارد؟
بله، احتمال همکاری هست. امیدوارم به توافق نهایی برسیم.
 
*اگر فرکی نشود، آیا گزینه‌های دیگری هم هستند؟
اولویت ما آقای فرکی است اما اگر نشد روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم. البته صحبت‌هایی هم با آقای جلالی داشتیم و ایشان هم پیشنهادهایی داشتند و ما هم پیشنهادهای خودمان را داریم. به هر حال منتظر جواب این دو عزیز هستیم.
 
*و اگر این‌ها نشدند؟
مربیان دیگری هم هستند که در مورد آنها داریم فکر می‌کنیم.
 
*آیا مربی خارجی هم درنظر دارید؟
بله، مربی خارجی خوب هم در برنامه‌های ما جا دارد.
 
*تا چه زمانی مربی معرفی می‌شود؟
احتمالا تا یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده آن را معرفی می‌کنیم.
 
*مرزبان چرا جدا شد؟
آقای مرزبان مربی خوبی بودند و جا دارد از زحمات او تشکر کنم. اما با توجه به جلسه‌ای که در مجمع ایران‌خودرو داشتیم، رای به عدم ادامه همکاری با ایشان دادند چراکه تشخیص دادیم برنامه‌های‌مان در لیگ برتر با هم، همخوانی ندارد البته ایشان هم پیشنهادهای خوبی از سایر تیم‌ها داشتند و در مجموع با توجه به صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم، توافق کردیم که با  هم دیگر همکاری نداشته باشیم. بالاخره تشخیص دادیم در حیطه حرفه‌ای با هم ادامه ندهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز