احمدی: شهدای مدافع حرم چراغ هدایت جوانان را روشن نگه داشته اند

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۲:۰۷
کد خبر: ۴۰۹۱۳۵
احمدی: شهدای مدافع حرم چراغ هدایت جوانان را روشن نگه داشته اند
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: شهدای مدافع حرم شهدایی هستند که چراغ هدایت را در بین نسل جوان به خصوص جامعه ورزش روشن نگه داشته اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر سیدعبدالحمید احمدی در نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم که در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد، گفت: در سال گذشته این افتخار نصیب ما شد که یادواره 5000 شهید ورزشکار کشور را با هدف الگو گیری جامعه ورزش از منش شهدا و معنویت بخشیدن به فضای ورزش برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم الگوی نسل امروز هستند، افزود: شهدای مدافع حرم شهدایی هستند که چراغ هدایت نسل جوان به خصوص ورزشکاران را روشن نگه داشتند.

معاون فرهنگی،‌ آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: کسانی که در مسیر شهادت قدم برداشتند با خدا معامله کردند و امیدواریم که بتوانیم رهروان صدیقی برای آن ها باشیم.

دکتر احمدی با عنوان این که بین شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس تفاوتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: حال و هوای شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس شباهت های زیادی دارد و مظلومیت در شهدای مدافع حرم مانند شهدای دفاع مقدس موج می زند.

وی ادامه داد: رزمندگان امروز نیز در جنگ نابرابری در خارج از خاک با دشمنان اسلام می جنگند که همین برای بیان مظلومیت آن ها کافی است.  ما باید بتوانیم مسیر شهدا را با خلوص نیت و با اراده ادامه دهیم و اجازه ندهیم خدشه ای به حریم ولایت وارد شود.

اولین یادواره سرداران و 60 شهید ورزشکار مدافع حرم عصر دیروز با حضور سردار فضلی جانشین بسیج مستضعفین، دکتر احمدی معاون پژوهشی وزارت ورزش، چندی از قهرمانان و خانواده های شهدای ورزشکار مدافع حرم در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز