دو ورزشکار دوپینگی مشخص شدند

نوروزی: در کنترل دوپینگ ورزشکاران المپیکی نادو فعالیت جدی دارد

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۰۹۲۳۵
نوروزی: در کنترل دوپینگ ورزشکاران المپیکی نادو فعالیت جدی دارد
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ورزشکاران المپیکی با دقت دوچندانی تحت نظر نادو خواهند بود تا مبادا از روی نا آگاهی دچار مشکل شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر عزم جدی نادو برای مقابله با دوپینگ در تمامی رشته‌های ورزشی، تصریح کرد: با توجه به تاکید جدی دکتر گودرزی، وزیر ورزش‌وجوانان در هفته‌های باقی مانده تا المپیک، ورزشکاران المپیکی با دقت دوچندانی تحت نظر نادو خواهند بود تا مبادا از روی نا آگاهی دچار مشکل شوند.

وی با تایکد بر اینکه در این خصوص آموزش های لازم به همه المپیکی‌ها داده شده است، اظهار امیدواری کرد ورزش ایران در اوج پاکی در ریو 2016 بدرخشد.

دبیرکل نادو خاطر نشان کرد: در کنترل موضوع مهم المپیک، نادو دیگر فعالیت‌های خود را نیز بجد دنبال می‌کند و در این خصوص پس از طی شدن مراحل دادرسی دو ورزشکار دوپینگی، حکم قطعی محرومیت آنها به این شرح اعلام شد:

سارا حنیفه‌زاده از رشته قایقرانی به دلیل استفاده از ماده ممنوعه کلنبوترول به مدت دو سال و نیم (از 24 آبان 94 تا 24 اردیبهشت 97) محروم شد.

امیرمحمد عزیزی مقدم از رشته شنا به دلیل استفاده از ماده ممنوعه لترونرول به مدت سه سال (از 26 بهمن ماه 94 تا 25 بخمن ماه 97) محروم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز