بازی در فینال جذابیت دارد

سیمئونه: بازیکنان زیادی نسبت به فینال قبل تغییر کرده‌اند

۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۰۹۸۲۶
سیمئونه: بازیکنان زیادی نسبت به فینال قبل تغییر کرده‌اند
سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: بهترین چیزی که همراه این گروه داشتم آماده بودن، ناامید نشدن، مبارزه کردن و تغییر نیافتن هویت و تعهد است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اتلتیکو مادرید شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید قرار می گیرد. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: با توجه به ترکیب دو تیم بازی نزدیکی خواهیم دید و بازی کنترل شده خواهد بود. حضور کاسیمرو باعث اتحاد بیشتر رئال مادرید می شود. همچنین قدرت تهاجمی تیم را حفظ می‌کند. فکر می کنم مادرید در ابتدای بازی فشار بیشتری روی دروازه ما بیاورد.

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره فینال دو سال پیش اظهار کرد: باشگاه و بازیکنان من را همراهی کردند تا بتوانیم به رقابت ادامه دهیم. بازیکنان زیادی نسبت به آن فینال تغییر کرده‌اند. این موضوع برای باشگاه خیلی ارزشمند است. آن ها به تلاش خود برای بهتر شدن ادامه می دهند.

او در مورد بازی فردا شب گفت: بازی در فینال جذابیت دارد. بهترین چیزی که همراه این گروه داشتم آماده بودن، ناامید نشدن، مبارزه کردن و تغییر نیافتن هویت و تعهد است.

سرمربی آرژانتینی در ادامه افزود: دو تیم تغیر زیادی نکرده‌اند. مادرید همچون چهار سال قبل بازی خواهد کرد. در تیم ما نیز تغییرات زیادی بوده است اما شیوه دو تیم کاملا با هم فرق می کند. حضور کاسیمرو مادرید را به خصوص در ضد حملات خطرناک کرده است. برابر منچستر سیتی در دو بازی رفت و برگشت شاهد این موضوع بودیم. مادرید در فضاها خیلی خطرناک است.

نظر شما