شاگردان عطایی پیروز شدند؛

دبل جوانان ایران برابر اسپانیا

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۰:۰۳
کد خبر: ۴۰۹۹۴۴
دبل جوانان ایران برابر اسپانیا
تیم ملی والیبال جوانان ایران در ششمین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی اروپا موفق به شکست تیم ملی اسپانیا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ملی پوشان جوان کشورمان در ادامه اردوی آمادگی خود در شهر پالنسیای اسپانیا جمعه شب در آخرین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف تیم ملی جوانان این کشور رفتند.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا برای دومین بار این تیم را مغلوب کرده باشند.

جوانان ملی پوش ایران که از یکم خردادماه اردوی برون مرزی خود را از کشور اسلوونی آغاز کردند، در این مدت شش دیدار دوستانه و تدارکاتی برگزار کردند که در پنج مسابقه موفق به شکست تیم های جوانان و امید اسلوونی و جوانان اسپانیا شدند.

تیم ملی والیبال جوانان تنها یک شکست برابر تیم ملی اسپانیا در این اردو تجربه کرد. ملی پوشان کشورمان جمعه شب شهر پالنسیای اسپانیا را به مقصد مادرید ترک کردند و امروز شنبه در این شهر تمرینات خود را پیگیری می کنند.

شاگردان بهروز عطایی فردا یکشنبه مادرید را به مقصد تهران ترک می کنند تا پس 11 روز اردوی برون مرزی دوشنبه دهم خردادماه وارد تهران شوند.

تیم ملی والیبال جوانان خود را برای حضور شایسته در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال پسر آسیا که از 19 تا 27 تیرماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود، آماده می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز