تفتیان:

می دانم امام رضا (ع) کمک می کند

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۷:۲۷:۲۹
کد خبر: ۴۰۹۹۶۳
می دانم امام رضا (ع) کمک می کند
دونده المپیکی کشورمان با بیان اینکه برای کسب موفقیت می دانم امام رضا (ع) کمک می کند، گفت: می خواهم تاریخ ساز شوم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسن تفتیان، دونده خراسانی و سریع‌ترین مرد ایران در فینال چلنج کاپ چک در حالی موفق شد با ثبت رکورد ۱۰‌ثانیه و ۲۵‌صدم ثانیه به عنوان سوم مسابقات دست پیدا کند که یوسین بولت جامائیکایی با زمان ۹.۹۸ قهرمان شد.

تورنمنت چلنج کاپ بعد از لیگ الماس معتبرترین رقابت‌های دو و میدانی در سطح جهان است که حضور تفتیان بین 3‌نفر اول عنوان ارزشمندی محسوب می‌شود. تفتیان اواخر سال گذشته رکورد دو 100متر ایران و آسیا را جا به جا کرد و این مدال او در چلنج کاپ هم نتیجه فوق‌العاده‌ای بود.

تفتیان سهمیه المپیک ریو را هم در اختیار دارد و یکی از امیدهای کاروان ایران در ریو می‌تواند باشد و به همین دلیل از چند هفته گذشته اردوی تمرینی خود را در اروپا آغاز کرده و قرار است بعد از این مسابقات و برای کسب آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در المپیک در مسابقاتی در کشورهای اسپانیا، المان و فنلاند نیز شرکت کند.

تفتیان درخصوص رقابت با یوسین بولت گفت: شرکت در این مسابقات ، برنامه هایی است که من برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در المپیک برنامه ریزی کردم و بنا دارم تا پیش از المپیک در مسابقات دیگری هم شرکت کنم.

وی ادامه داد: به هر حال این مسابقه رقابت سختی بود و می دانید که بولت هم برترین دونده دنیا است و فکر می کنم اگر کمی تلاشم را بیشتر می کردم می توانستم به او هم برسم.

وی افزود: تا به اینجای کار با توکل به خدا و لطف امام رضا و تلاشهای خودم توانسته ام به موفقیت های خوبی دست پیدا کنم و سهمیه المپیک را به دست آورم و می دانم از این به بعد هم امام رضا(ع) کمک می کند.

تفتیان اظهار داشت: تا به اینجا خیلی ها به من کمک کرده اند مخصوصا خانواده ام که همیشه به من انرژی می دهند. مردم هم همیشه آرزوی موفقیت برایم داشته اند و می دانم که با کسب سومی درمسابقات چلنج کاپ چک و رقابت نزدیکم با بولت مردم چقدر خوشحال شدند و از اینکه دل مردم زره ای  شاد می شود خوشحال هستم.

دونده کشورمان در پایان اظهار داشت: تا به اینجای کار شرایط نسبتا خوبی برای آمادگی ام پیش از المپیک فراهم شده است و امیدوار هستم تا در المپیک هم با کسب مدال بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز دربیاورم و تاریخ ساز شوم.

 

 

نظر شما