بیمه عمر و حادثه تا سقف ۱۰۰ میلیون و بیمه درمان بدون محدودیت اعمال می‌شود

حسینی: ورزشکاران مدال آور حقوق بازنشستگی دریافت خواهند کرد

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۱:۴۵
کد خبر: ۴۱۰۰۵۳
حسینی: ورزشکاران مدال آور حقوق بازنشستگی دریافت خواهند کرد
مدیرعامل شرکت بیمه ایران درمورد جزئیات تفاهمنامه امضا شده توضیح داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،حسینی مدیرعامل شرکت بیمه ایران در مورد جزئیات تفاهمنامه امضا شده توضیح داد و گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ امضا شده، ۱۸۱ نفر از اعضای کاروان ایران بیمه می‌شوند؛ این بیمه برای ورزشکاران و حتی حریفان تمرینی آنها و همچنین دیگر اعضای کاروان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بیمه عمر و حادثه در نظر گرفته شده برای ورزشکاران تا سقف ۲۰۰ میلیون و برای هیأت همراه تا سقف ۱۰۰ میلیون است ضمن اینکه بیمه درمان بدون محدودیت اعمال می‌شود. همچنین برای حریفان تمرینی ورزشکاران المپیکی، بیمه عمر و حادثه تا سقف ۱۰۰ میلیون و بیمه درمان بدون محدودیت اعمال می‌شود.

بنا به گفته این مقام مسئول، تفاهمنامه امضا شده با کمیته ملی المپیک از زمان اعزام کاروان ایران به بازی‌های المپیک و برای مدت زمان سه ماه خواهد بود.

حسینی یادآور شد: ورزشکارانی که بتوانند در بازی‌های المپیک مدال بگیرند، بر اساس این تفاهمنامه حقوق بازنشستگی دریافت خواهند کرد البته میزان این حقوق برای مدال‌آوران طلا، نقره و برنز هنوز به طور دقیق مشخص نیست چون نهایی شدن آن به موارد دیگری بستگی دارد که هنوز در مورد آنها به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: بر اساس یکی از بندهای تفاهمنامه مورد نظر، ما یک شماره حساب مردمی اعلام می‌کنیم تا از وجوه به دست آمده در این زمینه پس از بازگشت کاروان، مراسم تقدیری را برگزار کنیم. همچنین شماره حساب دیگری ویژه همکاران بیمه‌ای خود اعلام می‌کنیم تا از کمک‌های آنها هم در این زمینه برخوردار باشیم. احساسمان بر این است از این راه مبلغ خوبی به دست می‌آید که باید بگویم تأمین حقوق بازنشستگی مدال‌آوران هم از همین راه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز