سیف الله دهکردی در گفتگو با برنا:

خوزستان باید به مربیان بومی اتکا کند/ سعداوی بهترین گزینه برای فولاد بود

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۵:۴۶:۳۳
کد خبر: ۴۱۰۲۸۹
خوزستان باید به مربیان بومی اتکا کند/ سعداوی بهترین گزینه برای فولاد بود
مدیرعامل سابق فولاد خوزستان از انتخاب نعیم سعداوی حمایت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان بعد از عملکرد ضعیف این تیم در لیگ پانزدهم، دراگان اسکوچیچ را برکنار و نعیم سعداوی را جایگزین وی کردند.

سیف الله دهکردی مدیرعامل سابق فولاد خوزستان درباره حضور سعداوی در این تیم به خبرنگار برنا گفت: نعیم سعداوی از سرمایه های فوتبال استان است و باید از او حمایت کامل صورت بگیرد. نعیم تحصیل کرده است و سابقه حضور در تیم ملی، پرسپولیس  و فولاد را دارد. همچنین او دوران عالی مربیگری را در آسیا و اروپا سپری کرده و مسئولان فولاد سعداوی را به انگلیس فرستادند تا به علم خود بیافزاید.

وی افزود: زمانی که مدیرعامل فولاد بودم، سعداوی را به باشگاه دعوت کردم و در چند سال اخیر به عنوان مربی در فولاد زحمات زیادی کشید و زمانی که قهرمان لیگ برتر شدیم، او نقش بسزایی را ایفا کرد. پس از سال ها کسب تجربه زمان آن رسیده بود تا سرمربی فولاد شود و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.

دهکردی تصریح کرد: قبل از استعفا از فولاد قرار بر این بود تا سعداوی به عنوان سرمربی در فولاد کارش را دنبال کند اما همگی به همراه هیات مدیره استعفا دادیم و این قضیه شکل نگرفت. خوزستان باید به مربی بومی اتکا کند و سید کوروش موسوی هم از جمله مربیان با اخلاق خوزستان است که منشا خدمات بود ولی مسئولان فولاد تصمیم گرفتند تا سعداوی زمام کار را برعهده بگیرد.

وی در انتها گفت: از همه هواداران فولاد تقاضا دارم بازهم حمایت کنند تا این بتواند در لیگ شانزدهم به جایگاه واقعی اش دست پیدا کند. مسئولان هم از سعداوی پشتیبانی کنند و هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان خوزستان نیز باید این کار را برای موفقیت تیم انجام بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز