والیبال انتخابی المپیک؛

صدرنشینی ایران در اولین روز

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۸:۲۱:۱۹
کد خبر: ۴۱۰۳۱۲
صدرنشینی ایران در اولین روز
با پایان نخستین روز رقابت‌های انتخابی المپیک والیبال، ایران در صدر جدول بالاتر از فرانسه و لهستان قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امروز چهار مسابقه از رقابت های انتخابی المپیک 2016 به میزبانی توکیو ژاپن برگزار شد. در اولین دیدار تیم ملی والیبال کشورمان به مصاف استرالیا رفت و به یک برد شیرین و مقتدرانه سه امتیازی دست یافت. شاگردان لوزانو با پیروزی 3 بر صفر مقابل استرالیا انتقام باخت های دو دوره قبل در انتخابی المپیک را گرفتند.

در دومین بازی اما تیم قدرتمند فرانسه رو در روی چین قرار گرفت. نبرد خروس و اژدهای سرخ همانطور که پیش بینی می شد به به سود فرانسه پایان یافت. شاگردان تیلی 3 بر یک چین را شکست دادند و از همین حالا برای پرواز به ریو دورخیز کردند.

در سومین دیدار امروز هم لهستان به مصاف کانادا رفت. شاگردان آنتیگا در تیم لهستان بر خلاف انتظارها نتوانستند چهره مقتدری از خود به نمایش بگذارند و برابر کانادا به مشکل خوردند. در نهایت این تیم را در ست پنجم شکست دادند و تنها به کسب دو امتیاز از دیدار اکتفا کردند. از آنجایی که تیم ملی ایران باید فردا برابر کانادا به میدان برود، اعضای کادر فنی و بازیکنان کشورمان این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

در آخرین دیدار از نخستین روز رقابت ها هم ژاپن در برابر ونزوئلا به میدان می رود. چشم بادامی های میزبان که امید زیادی به موفقیت در این دوره از مسابقات دارند، برای پیروزی در این دیدار تلاش زیادی کردند. در نهایت هم مشکی پوشان ژاپن با نتیجه 3 بر یک حریف خود را مغلوب کردند.

بدین ترتیب در پایان نخستین روز رقابت های انتخابی المپیک والیبال ایران با کسب یک پیروزی سه امتیازی و با احتساب معدل امتیازی بهتر از فرانسه در صدر جدول قرار گرفت.

*نتایج کامل نخستین روز رقابت های انتخابی المپیک:

ایران 3 – استرالیا صفر (25-19، 25-17، 25-18)

فرانسه 3 – چین 1 ( 25-13، 22-25، 25-23، 25-21)

لهستان 3 – کانادا 2 (25-18، 17-25، 25-21، 18-25 و 15-9)

ژاپن 3 – ونزوئلا 1 ( 26-28، 25-20، 25-19، 25-19)

*جدول رده بندی مسابقات انتخابی المپیک – شنبه 8 خرداد:

  • ایران ( 1 برد – 3 امتیاز)
  • فرانسه ( 1 برد – 3 امتیاز – ست باخته بیشتر)
  • ژاپن ( 1 برد – 3 امتیاز )
  • لهستان ( 1برد – 2 امتیاز )
  • کانادا (بدون برد – ا امتیاز)
  • ونزوئلا ( بدون برد – صفر امتیاز)
  • چین ( بدون برد – صفر امتیاز )
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز