پیمان اکبری در گفتگو با برنا:

لوزانو بهترین بازیکن زمین بود/ باید منتظر درخشش والیبال در ریو باشیم

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۴:۳۸
کد خبر: ۴۱۰۵۴۵
لوزانو بهترین بازیکن زمین بود/ باید منتظر درخشش والیبال در ریو باشیم
مربی تیم والیبال پیکان گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت ایران در این بازی لوزانو بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیمان اکبری، پیشکسوت والیبال و سرمربی پیکان درخصوص عملکرد تیم ملی ایران در مقابل کانادا صحبت کرد.

اکبری در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشره به برد ملی‌پوشان ایران مقابل کانادا اظهار داشت: تیم ملی ایران یک بازی سخت و بسیار دشوار را مقابل کانادا انجام داد و جای خوشحالی دارد که توانستیم در دومین بازی خود نیز به پیروزی برسیم. کانادا یک تیم با برنامه بود که از زمانی که پا به زمین گذاشت توانست برنامه‌های خودش را عملی کند.

وی در ادامه افزود: وقتی که دو ست متوالی را تیم ایران واگذار کرد انتظار می رفت که این بازی را به حریف واگذار کند ولی با درخشش ملی‌پوشان بازی به سود ایران برگشت و توانستند که امتیازات بسیار خوبی را کسب کنند. از آنجا که تیم کانادا یک بازی سنگین در مقابل لهستان انجام داده بود در مقابل ایران نتوانست مقاومت کند و تن به دومین شکستش داد.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت ایران در این بازی لوزانو، سرمربی تیم بود که با تعویض‌های به موقع و گرفتن وقت استراحت های به جا تیم را در مسیر موفقیت و پیروزی قرار داد و باعث شد که ایران نبض کار را در دست بگیرد و کانادا دیگر حرفی برای گفتن نداشته باشد.

اکبری خاطرنشان کرد: اگر بخواهم بهترین بازیکن زمین را انتخاب کنم باید اعلام کنم که لوزانو بهترین بازیکن زمین بود. در چند بازی که این مربی به تیم ملی اضافه شده است آمار خوبی از خود به جا گذاشته و نشان داده که می تواند ایران را به المپیک ریو هدایت کند و تیم ملی ایران آینده درخشانی با این مربی آرژانتینی خواهد داشت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که تیم ملی در بازی های آینده هم می تواند عملکرد موفقی داشته باشد، اظهار داشت: با این رویه و روحیه ای که تیم دارد قطعا در دیگر دیدارها نیز ایران می تواند به موفقیت برسد و لازمه آن این است که همین انرژی و تلاش را داشته باشند. بچه های تیم ملی نباید به بازی فرانسه و لهستان فکر کنند چون برد در دیگر دیدارها برای ایران مهم می باشد. با سیر صعودی که ایران در پیش گرفته باید از الان ایران را در المپیک ریو دید.

نظر شما