والیبال انتخابی المپیک؛

سانتیلی: باید از نو شروع می کردیم

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۱:۲۸:۱۰
کد خبر: ۴۱۰۶۰۰
سانتیلی: باید از نو شروع می کردیم
سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: در روز نخست رقابت ها مغلوب ایران شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: در روز نخست رقابت ها مغلوب ایران شدیم، اما در چنین تورنمنت های مهمی باید بتوانی از نو شروع کنی.

روبرتو سانتیلی پس از کسب پیروزی شاگردانش برابر ونزوئلا در دومین روز مسابقات انتخابی المپیک در نشست خبری افزود: از نتیجه بازی راضیم. در چنین تورنمت های مهمی باید بتوان روز را از نو آغاز کرد و به بازی روز قبل فکر نکرد.

وی تصریح کرد: در مسابقه با ونزوئلا سرویس های موجی و حملات استرالیا عامل اصلی پیروزی بر تیم حریف شد. بازی های مهمی پیش رو داریم، بنابراین باید تمام تمرکز خود را جمع کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ونزوئلا نیز گفت: ست اول را خوب بازی کردیم. از ست دوم به بعد اشتباهات بیشتری را مرتکب شدیم و همان سرنوشت روز قبل نصیبمان شد.

وینسنزو ناکسی تصریح کرد: سرویس های پرشی تیم استرالیا برایمان دردسر ساز شد. باید در بازی های بعدی تلاش بیشتری کنیم.

توماس ادگار کاپیتان استرالیا در این نشست گفت: بعد از شکست روز گذشته، پیروزی مهمی در این بازی کسب کردیم. ونزوئلا تیم سرسختی است که از قدرت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: سطح بازی تیم ملی ونزوئلا بسیار بالاست. قبل از بازی هم می دانستیم که باید حسابی گرد و خاک به پا کنیم تا بتوانیم آنها را از پیش رو برداریم.

کروین پینروآ کاپیتان ونزوئلا نیز در پایان این نشست گفت: در ست اول خوب بودیم. از ست دوم سطح بازیمان پایین آمد. نمیدانم که چرا نمی توانیم تمرکز و سطح خود را از ست اول به بعد حفظ کنیم.

تیم ملی والیبال استرالیا در دومین روز رقابت های انتخابی المپیک موفق به شکست سه بر یک ونزوئلا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز