برای صعود باید سه امتیاز بازی نخست را کسب کنیم

محصص: تیم ملی نوجوانان از مهره های بسیار خوبی بهره می برد

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۶:۳۷
کد خبر: ۴۱۰۶۴۰
محصص: تیم ملی نوجوانان از مهره های بسیار خوبی بهره می برد
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال کشور گفت: برای صعود در جمع 4 تیم برتر آسیا، پیروزی در بازی اول حرف نهایی را می زند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره قرعه کشی رقابتهای نهایی قهرمانی پسران نوجوان آسیا گفت: در گروه نسبتا سختی قرار گرفته ایم.همگروه شدن با هند که از میزبانی بهره می برد و عربستان کار آسان و راحتی نیست. امیدوارم اولین بازی خود را با پیروزی شروع کرده و سه امتیاز اولین مسابقه را کسب کنیم تا راحت تر به ادامه مسابقات بپردازیم. معتقدم بازی اول برای صعود کردن نقش حیاتی دارد. باید با اقتدار پیروز شویم و با سه امتیاز مورد نظر، شانس موفقیت و در نهایت صعود در این رقابتها را به دست آوریم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه هند دارای آب و هوای شرجی است، باید اردوهای تدارکاتی نوجوانان در جنوب کشور برگزار شود تا بازیکنان به مشکلی نخورند. 
 
محصص با نظر سرمربی تیم ملی نوجوانان مبنی بر برگزاری دیدار دوستانه با کشورهای عربی موافق است و می گوید: سرمربی تیم پیشنهادات خود را ارائه کند تا بررسی های لازم را برای برگزاری بازیهای دوستانه انجام دهیم. معتقدم  باید با تیم های عربی بازی داشته باشیم تا کادر فنی و بازیکنان شناخت بیشتری به دست آورند و در مصاف با عربستان و امارات به مشکل بر نخوریم.
 
رئیس کمیته فنی و توسعه ادامه داد: پیام من به تیم ملی نوجوانان این است که باید نگرش خود را تغییر دهند و متحول تر از گذشته پا به این بازیها بگذارند. اگر اشتباهات دوران قبل را دوباره تکرار کنیم بدون شک به جایی نمی رسیم. باید از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی، جسمانی و روانی آماده باشیم تا بتوانیم در بازیهای نهایی قهرمانی آسیا عملکرد قابل قبولی از خود به ثبت برسانیم.
 
وی در پایان گفت: تیم ملی نوجوانان از مهره های بسیار خوبی بهره می برد و با درایت کادر فنی، می دانم که در مسابقات پیش رو شاهد روند رو به رشد و توسعه ای ملی پوشان خواهیم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز