همه از تیم ملی حمایت می کنند

آذرنیا: مذاکرات خوبی با ابراهیمی برای تمدید قرارداد داشته ایم

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۹:۵۳
کد خبر: ۴۱۰۶۵۴
آذرنیا: مذاکرات خوبی با ابراهیمی برای تمدید قرارداد داشته ایم
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: مذاکره با ابراهیمی روند مثبتی را به خود گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرپرست تیم گسترش فولاد درخصوص فعالیت این تیم در نقل و انتقالات فصل جدید گفت: پس از جذب خسوس، قرارداد مرتضی اسدی را هم تمدید کردیم. با چند بازیکن دیگر هم درحال مذاکره هستیم که اجازه دهید تا نهایی شدن قراردادها، از کسی نام نبرم.

حسن آذرنیا درمورد وضعیت محمد ابراهیمی به خبرنگار برنا گفت: مذاکره با ابراهیمی روند مثبتی را به خود گرفته و ان شااله به زودی قرارداد او هم تمدید می‌شود.

سرپرست آبی های تبریز درخصوص درخواست  کی روش مبنی بر این برگزاری بازی تیم ملی در تبریز گفت: آقای کی روش برای استفاده از ورزشگاه یادگار امام درخواست کرده اند که متاسفانه این ورزشگاه در دست ترمیم است. اگر هم بنیان دیزل را بخواهند باید با مدیریت باشگاه صحبت کنند. هرچند که فکر نمی کنم بنیان دیزل برای برگزاری بازی ملی مناسب باشد اما ما هم به تیم ملی کمک خواهیم کرد.

آذرنیا درباره اینکه عنوان می شود تبریز حامی تیم ملی نخواهد بود، گفت: این حرف ها شایعاتی بیش نیست. درست است که مردم تبریز تعصب خاصی روی تیم هایشان دارند اما اینگونه نیست که پشت تیم کشورمان را خالی کنیم. همه ما تیم ملی را دوست داریم و حضور تیم ملی در جام جهانی در وهله اول به نفع خودمان است. مطرح کردن این مباحث فقط برای ضربه زدن به تبریز و استان آذربایجان شرقی است و مردم تبریز تیم ملی را دوست دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز