به منظور حمایت از ملی پوشان والیبال؛

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وارد ژاپن شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۶:۰۸
کد خبر: ۴۱۰۶۹۷
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وارد ژاپن شد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان به منظور حمایت و تقویت روحیه والیبالیست های ایران در انتخابی المپیک، وارد توکیو محل برگزاری این مسابقات شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک2016، از روز گذشته 8 خرداد با حضور 8 تیم به میزبانی شهر توکیو ژاپن آغاز شد.

دکتر سید نصرالله سجادی به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان، به منظور حمایت و تقویت روحیه تیم ملی والیبال برای شرکت در انتخابی المپیک ریو، شب گذشته تهران را به مقصد توکیو ترک کرد تا از نزدیک شاهد افتخارآفرینی ملی پوشان کشورمان باشد.

تیم‌های استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، ایران، ژاپن، لهستان و ونزوئلا هشت کشوری هستند که برای کسب آخرین سهمیه‌های المپیک 2016 ریو به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

ایران در نخستین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر استرالیا را مغلوب کرد، صبح امروز در دومین مصاف خود با نتیجه 3 بر2 از سد کانادا گذشت و تا این لحظه با 5 امتیاز به عنوان تیم اول این رقابت ها معرفی شد.

فرانسه، چین، لهستان و ونزوئلا تیم هایی هستند که ایران دوازدهم، سیزدهم، پانزدهم و شانزدهم خرداد ماه به مصاف آن ها می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز