بعضی ها فقط به دنبال بهانه‌جویی هستند

بهروان: همه چیز برای برپایی فینال جام حذفی آماده است

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۶:۱۶
کد خبر: ۴۱۰۸۴۱
بهروان: همه چیز برای برپایی فینال جام حذفی آماده است
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر بهانه‌جویی کنید هیچ کاری پیش نمی‌رود و بهتر است کارمان را انجام دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا بهروان، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری فینال جام حذفی اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی قبل از این مسابقه مهیا شده و همه چیز مرتب است و فکر نمی‌کنم هیچ اتفاق خاصی بیفتد و تا به الان هم همه چیز به خوبی پیش رفته است.

او درباره اعتراض استقلالی‌ها و ذوب آهنی‌ها به کیفیت نور این ورزشگاه گفت: نور ورزشگاه تنظیم شده است و بهتر از خیلی از ورزشگاه‌های ایران است. اگر بهانه‌جویی کنید هیچ کاری پیش نمی‌رود و بهتر است کارمان را انجام دهیم.

بهروان درباره گلایه سرمربیان استقلال و پرسپولیس نسبت به برگزاری دیرهنگام این بازی گفت: ما به دلیل حضور ذوب آهن در آسیا این بازی را در این تاریخ برگزار کردیم و از سال آینده به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که چنین اتفاقاتی پیش نیاید. فکر می‌کنم تاریخ فینال سال آینده 20 روز زودتر از تاریخ فعلی است.

مسئول برگزاری مسابقه‌های سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان گفت: در فاصله 200 متری این ورزشگاه یک ورزشگاه 5 هزار نفری وجود دارد و در صورتی که تعداد تماشاگران زیاد باشد بازی را از طریق نمایشگر بزرگی در آن ورزشگاه نشان می‌دهیم. همچنین از تماشاگرانی که بلیت ندارند خواهش می‌کنم به ورزشگاه نیایند.

نظر شما