ترکیب اصلی تیم والیبال نشسته بانوان تیرماه اعلام خواهد شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۶:۱۷
کد خبر: ۴۱۱۰۴۴
نایب رئیس انجمن والیبال معلولان از اعلام ترکیب اصلی تیم ملی بانوان در تیرماه خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لیلی توکلی گفت: دهمین مرحله از تمرینات تیم ملی والیبال نشسته بانوان برای ایجاد تنوع و تطبیق شرایط بدنی ورزشکاران با آب و هوای محل برگزاری رقابتهای پارالمپیک ریو، در ساری برگزار می شود و ملی پوشان امروز وارد این شهر می شوند. در این اردو ۱۶ بازیکن حضور دارند  و طی دو اردوی بعدی به ترکیب نهایی خواهیم رسید. تیر ماه اسامی ملی پوشان اعزامی به بازی های پارالمپیک اعلام خواهد شد.

نایب رئیس انجمن والیبال معلولان افزود: شرایط عمومی ملی پوشان مطلوب است و در ایام باقیمانده به بازی های ریو تلاش می کنیم با آمادگی کامل در این رویداد مهم شرکت کنیم.

نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال‌وبختیاری)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی (زنجان)، معصومه زارعی، ندا پنجه‌باشی (خراسان رضوی)، عشرت کردستانی، بتول جعفریان، مریم اسحاقی، بتول خلیل‌زاده (کرمان)، زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی‌عارف (همدان)، سعیده کشوری (لرستان)، مهری فلاحی ( گیلان)، زینب ملکی (اصفهان) و فرزانه حیدری (هرمزگان) ملی پوشان دعوت شده به دهمین مرحله تمرینات هستند که از امروز دهم خرداد ماه وارد ساری می شوند.

تمرینات این مرحله زیر نظر مریم ایرانمنش، سرمربی تیم ملی، برگزار می شود و بتول مهران پور به عنوان مربی و فرید صائبی به عنوان مدیر فنی در کنار سرمربی بر فعالیت ملی پوشان نظارت دارند.

پوران سرلک نیز به عنوان نماینده فرهنگی این اردو معرفی شده و سرپرستی تمرینات که از ۱۱ تا ۲۴ خرداد ماه در جریان خواهد بود بر عهده معصومه مهرورز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز