با حضور رییس اداره گل ورزش و جوانان تهران؛

مجمع عمومی سالیانه ورزش‌های همگانی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲:۴۰
کد خبر: ۴۱۱۰۷۴
مجمع عمومی سالیانه ورزش‌های همگانی برگزار شد
این مجمع با حضور مسئولین ورزش همگانی در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان تهران روز گذشته با حضور مسئولین ورزش همگانی در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

این مجمع با حضور مجدآرا رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، گرشاسبی رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، میرزا آقا بیک معاون توسعه ورزش همگانی استان تهران، سلیمی معاون امور بانوان، شجاع پوریان رییس هیات همگانی استان تهران، حسنی نایب رییس، مصطفوی پور دبیر هیات استان به همراه جمعی از مسئولین و کارشناسان ورزش همگانی تهران با قرائت قرآن مجید آغاز شد.

در ابتدای این جلسه کلیپی از عملکرد سال 94 هیات ورزشهای همگانی استان تهران پخش و مصطفوی پور دبیر و صادقی خزانه دار هیات به ارائه آمار و عملکرد یک ساله گذشته این هیات پرداختند.

در ادامه جلسه مجدآرا رییس فدراسیون ورزشهای همگانی با تاکید برآنکه هیات ورزشهای همگانی استان تهران یک مرکز بسیار تاثیر گذار و به نوعی الگوی دیگر شهرستانهای ایران است گفت: به همین دلیل باید در این حوزه بسیار پرقدرت حاضر شود. وی افزود: ما در نظر داریم استاندار تهران را به عنوان سفیر ورزش همگانی در استان انتخاب و معرفی کنیم.

درادامه نیز گرشاسبی رییس اداره ورزش و جوانان استان تهران با تاکید براینکه این عملکرد قوی هیات همگانی تهران در سال گذشته اتفاق بسیار خوبی در ورزش همگانی است افزود: حضور شجاع پوریان که خود از فعالان ورزشی و اجتماعی کشور است توفیق بسیار بزرگی برای ورزش همگانی استان تهران می باشد.

همچنین شجاع پوریان رییس هیات همگانی استان تهران با بیان اینکه این هیات با ایجاد تعامل خوبی که با سازمانها و ارگانهای دولتی نظیر شهرداری ایجاد کرده است توانسته عملکرد روبه رشد و سازنده ای را به خصوص در بحث آموزش مربیان متخصص ورزش همگانی داشته باشد.

در انتهای جلسه هریک از حضار به بیان انتقادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما