هادی طباطبایی در گفتگو برنا:

برهانی جام را از استقلال گرفت/ نباید یک ماه قبل از فینال صحبت رفتن مظلومی مطرح می‌شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۹:۵۰
کد خبر: ۴۱۱۱۹۴
برهانی جام را از استقلال گرفت/ نباید یک ماه قبل از فینال صحبت رفتن مظلومی مطرح می‌شد
پیشکسوت استقلال گفت: نقطه عطف استقلال در فینال توپی بود که آرش برهانی از دست داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال دومین جام را هم از دست داد تا فصل کابوس وار پرویز مظلومی  بالاخره به پایان برسد.

پیشکسوت آبی های تهران، درباره برداشتش از بیست و پنجمی فینال جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: از لحاظ فنی، این بازی کیفیت خوبی نداشت. شاید حساسیت بازی و همچنین شرایط آب و هوایی روی دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود. ضمن اینکه ذوب آهن تیم خسته ای نشان داد و استقلال هم که چند وقتی است از شرایط مسابقه دور شده است. به نظر من هر دو تیم پس از 90دقیقه دوست داشتند بازی به پنالتی برسد چرا که توان بدنی لازم را برای ادامه بازی نداشتند.

هادی طباطبایی درخصوص شکست استقلال در این بازی اضافه کرد: علاوه بر این موارد، بخت هم با استقلال در این بازی یار نبود. نقطه عطف استقلال در این بازی توپی بود که آرش برهانی از دست داد و چه بسا اگر آن توپ گل می شد اکنون جام در دستان اسقلال بود. در ضیافت پنالتی ها هم که همه چیز 50-50 است. رمضانی بازیکن جوانی است که آینده خوبی دارد اما خب کم تجربگی او باعث شد تا پنالتی را از دست بدهد و نباید او را بابت این سرزنش کرد.

دروازه بان سابق استقلال در رابطه با عملکرد مهدی رحمتی و گلی که استقلال روی اشتباه او دریافت کرد، گفت: این درست نیست که بگوییم استقلال روی اشتباه رحمتی گل خورد. کنترل توپی که تغییر مسیر می دهد خیلی دشوار می شود. نباید او را در این صحنه مقصر دانست. اما در ضربات پنالتی می توانست بهتر عمل کند. شاید حساسیت ها باعث شده بود که تمرکز لازم را نداشته باشد.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا رحمتی در فصل بعد هم می تواند در استقلال بماند و مثمرثمر باشد، اضافه کرد: چرا نباشد؟ او در طول فصل خیلی به استقلال کمک کرد و فصل بعد هم می تواند همینطور باشد.

وی درخصوص عملکرد کادر فنی استقلال در فصل95-96 گفت: اگر از نظر نتیجه به این قضیه نگاه کنیم، عملکرد آن ها موفق نبوده اما اگر کلی نگاه کنیم باید بگویم، استقلال نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشت و می توان گفت پیشرفت داشته است. هدف گذاری این تیم گرفتن سهمیه بود که به آن رسید. شرایط استقلال پس از باخت در دربی بد شد و حتی بعد از آن نیز اگر مقابل تراکتورسازی نتیجه می گرفت اکنون یک جام کسب کرده بود. در بازی دیروز هم اگر یک پتالتی را رحمتی گرفته بود و ضربه رمضانی گل می شد، استقلال می توانست برنده فینال باشد. البته قبول دارم، هوادار جام می خواهد و از این نظر استقلال عملکرد قابل قبولی نداشت.

طباطبایی در رابطه با اعمال تغییرات در کادر فنی استقلال گفت: بنده نمی دانم سیاست باشگاه در این مورد چیست اما معتقدم نباید یک ماه قبل از فینال جام حذفی صحبت رفتن سرمربی تیم باشد. بهتر بود اجازه می دادند بازی ها تمام شود و تازه از امروز در مورد حفظ سرمربی یا بررسی گزینه های جانشینی او صحبت می شد. به هرترتیب به نظرم این کادرفنی در استقلال جوانگرایی کرد و همین موضوع باعث می شود استقلال سال آینده، سال بهتری داشته باشد. این جوانان امسال تجربه خوبی کسب کرده اند و چه این کادر فنی باقی بماند و چه کادر فنی جدیدی جایگزین شود، با تقویت تیم  در نقل و انتقالات، استقلال قدرت بیشتری برای حضور در مسابقات فصل بعد به دست می آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز