اکبری: هدفمان از بازی مقابل ایتالیا اجرای برنامه های تمرینی در شرایط مسابقه است

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۱۱۳۳۱
ملی پوش فوتبال ساحلی گفت: تیم برای رسیدن به هماهنگی هرچه بیشتر نیاز به زمان و بازیهای تدارکاتی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیرحسین اکبری در ابتدا گفت: روز گذشته به ایتالیا رسیدیم و استراحت کوتاهی داشتیم تا آماده انجام تمرینات شویم.

وی ادامه داد: شرایط میزبانی و محل اسکان در حد بسیار خوبی است و خوشبختانه زمین ساحلی که تمرینات و بازی هایمان در آن برگزار می شود از نظر مسافت و همینطور امکانات بسیار ایده آل است.
 
اکبری افزود: امروز صبح نخسیتن تمرین خود را با محوریت مرور کارهای تاکتیکی و جهت ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بین بازیکنان برگزار کردیم. البته تمرین عصر طبق اعلام کادرفنی فشار بیشتری خواهد داشت چراکه فردا شب در نخستین بازی خود باید مقابل ایتالیا صف آرایی کنیم.
 
ملی پوش کشورمان تاکید کرد: به هرحال مدت زمان زیادی از حضور سرمربی جدید تیم نمی گذرد و شیوه بازی تیم تغییراتی داشته که به همین دلیل تمرکز روی ایجاد هماهنگی بازیکنان از الویت های تمرینات مربیان بشمار می رود.
 
وی درخصوص رویارویی با تیم ملی ایتالیا که در رده چهارم جهان قرار دارد، بیان کرد: بدون شک به زمان بیشتری نیاز داریم تا خود را با شیوه جدید تیم تطبیق دهیم و انجام بازیهای تدارکاتی نقش مهمی در این بین خواهد داشت. بازی با تیم های بزرگ مانند ایتالیا و تیم هایی که در سطح اول فوتبال ساحلی جهان قرار دارند رسیدن به آمادگی را دو چندان خواهد کرد.
 
وی در پایان گفت: در واقع هدف اصلی ما از بازی مقابل ایتالیا اجرای برنامه های تمرینی در شرایط مسابقه است تا هماهنگی خود را برای بازیهای رسمی پیش رو بیشتر کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز