جام قهرمانی حذفی به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۱۱۳۶۵
جام قهرمانی حذفی به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا شد
نمونه ای از جام قهرمانی مسابقات حذفی یادواره آزاد سازی خرمشهر به موزه دفاع مقدس این شهر اهدا شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امروز در مراسمی با حضور فرماندار خرمشهر و مسئولان سازمان لیگ یک نمونه از جام قهرمانی حذفی به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا شد.

در این مراسم رضا حسنی خو رئیس حراست وزارت ورزش، محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر حضور داشتند.

مادر شهید صدری زادگان جام قهرمانی را در حضور این مسئولان به موزه دفاع مقدس اهدا کرد.

ساکت در مورد اهدای جام قهرمانی به موزه دفاع مقدس اظهار داشت: هدف سازمان لیگ انجام امور فرهنگی و حفظ ارزش های اسلامی و دفاع مقدس است؛ برگزاری مناسب فینال جام حذفی در خرمشهر نشان داد که سازمان لیگ براساس کار کارشناسی و نظر خبرگان فوتبال این مسابقه را در شهر خرمشهر برگزار کرد.

وی افزود: با برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر فوتبال این شهر و خوزستان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت و برگزاری این مسابقه باعث اعتلای بیشتر فوتبال در خرمشهر خواهد شد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ ادامه داد: امسال فرهنگی ترین فینال جام حذفی برگزار شد و در این مسابقه شاهد رفتار بسیار مناسب تماشاگران در این بازی حساس و مهم بودیم؛ جام قهرمانی را هم به موزه دفاع مقدس خرمشهر اهدا کردیم و غرفه فوتبال هم در این موزه امروز افتتاح شد.

ساکت تصریح کرد: کارت زرد و قرمز امضا شده داور، پیراهن های امضا شده بازیکنان دو تیم، توپ امضا شده فینال نیز از دیگر اقلام اهدایی به غرفه فوتبال در موزه خرمشهر است.

نظر شما