دریافتی من از سپاهان برای دو سال کمتر از ۱/۵ میلیارد بود

فرکی: نویدکیا به جای اینکه با پرنده‌هایش بازی کند، باید با من صحبت می‌کرد

۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۸:۳۹:۱۰
کد خبر: ۴۱۱۴۶۷
فرکی: نویدکیا به جای اینکه با پرنده‌هایش بازی کند، باید با من صحبت می‌کرد
سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان مبلغ دریافتی خود از این باشگاه را اعلام کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در بخشی از برنامه نود گفتگویی از حسین فرکی پخش شد که در آن پاسخ اظهارات محرم نویدکیا را داده بود.

او در ابتدای صحبت هایش گفت: نویدکیا گفته اختلاف من و او از جایی شروع شده که من به همکارانم اجازه دادم اردوی تیم را ترک کنند. باید بگویم این موضوع از نظر من ایرادی نداشت. محرم باید بداند من همانطور هم به او اجازه دادم از ترکیه به تهران برگردد تا کارهای شخصی خودش را پیگیری کند.

در ادامه فرکی نامه ای را نشان داد و گفت: در این نامه که از باشگاه سپاهان گرفته ام آمده است قرارداد سال اول من یک میلیارد تومان بوده و قرارداد سال دوم من نزدیک به پانصد میلیون تومان بوده است. اگر از این مبلغ مالیات و هزینه ها را کم کنید دریافتی من از سپاهان برای دو سال یک میلیارد‌ و‌ دویست و پنجاه میلیون تومان بوده است.

فرکی افزود: درمورد زمانی که می‌خواستم تیمم را برای فصل بعد ببندم قصد داشتم چند بازیکن را از لیست خارج کنم که یکی از آنها علی احمدی بود. من به خاطر مصلحت تیمم آن کار را انجام دادم. محرم نویدکیا به جای اینکه خودش را در خانه حبس کند و با پرنده هایش بازی کند، بهتر بود بیرون می آمد و با خودم صحبت می‌کرد. در پایان هم باید بگویم حدیث نیکو و بد ما نوشته خواهد شد، زمانه را ورقی و دفتری و دیواریست. زمان همه چیز را نشان می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز