حمیده عباسعلی در گفتگو با برنا:

در رقابت‌های انتخابی شرایط ایده‌آلی دارم/ محدودیت نمی‌تواند بانوان را از رسیدن به موفقیت دور کند

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۵:۰۴:۲۴
کد خبر: ۴۱۱۷۶۰
در رقابت‌های انتخابی شرایط ایده‌آلی دارم/ محدودیت نمی‌تواند بانوان را از رسیدن به موفقیت دور کند
ملی‌پوش کاراته بانوان گفت: ورزش بانوان از آنجایی که رییس جمهور محترم نیز همواره اشاره داشته‌اند مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمیده عباسعلی، ملی‌پوش تیم ملی کاراته بانوان ایران درخصوص شرایط بعد از مصدومیتش و همچنین رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان صحبت کرد.

عباسعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به برطرف شدن مصدومیتش اظهار داشت: بعد از مصدومیتی که در حین انجام تمرینات برایم پیش آمد دو هفته دوره نقاهت داشتم ولی بعد از این مدت تمریناتم را آغاز کردم و خدارو شکر الان در شرایط ایده‌آلی هستم و تمریناتم را به صورت جدی دنبال می‌کنم.

وی در ادامه درخصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته افزود: با توجه به اینکه به دلیل مصدومیتم در مرحله اول انتخابی نتوانستم شرکت کنم ولی با تمرینات خوبی که در این مدت انجام دادم به مرحله دوم این رقابت‌ها رسیدم و تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهم داد که بتوانم انتخاب شوم و نماینده خوبی برای مملکتم باشم. رقابت های انتخابی از جمعه استارت خواهد خورد و تا 22 خرداد نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم ملی در آبان‌ماه رقابت‌های مهم جهانی را در پیش دارد و باید در این زمانی که فرصت داریم با برنامه های آماده سازی که فدراسیون برای تیم می گذارد و همچنین برگزاری اردو تیم به یک آمادگی کامل برسد و بتوانیم نتایج ارزنده ای را در مسابقات جهانی کسب کنیم. هرچند که قبل از اعزام به مسابقات جهانی، در لیگ جهانی نیز فرصت آماده‌سازی خوبی را خواهیم داشت. برای ما این مهم است که تیم با بهترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

عباسعلی در ادامه درخصوص حاشیه‌ها و انتخابات این فدراسیون که مدت‌هاست به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است، خاطرنشان ساخت: من به عنوان یک ملی‌پوش وظیفه‌ام این است که تمریناتم را انجام دهم و با توجه به هدف‌گذاری که برای خودم انجام داده‌ام فقط به این فکر کنم که باید به موفقیت برسم. درست است که بعضی از مشکلات به مجموعه تیم ضربه می‌زند ولی پرداختن به مسائل حاشیه‌ای باعث می شود که یک ورزشکار به خواسته های قهرمانی خود نرسد.

وی اظهار داشت: برای اینکه همیشه برای مسابقات آماده باشم و از لحاظ بدنی افت نکنم تمرینات را به صورت منظم ادامه می‌دهم و تا زمانی که اردوهای تیم ملی برپا است در خدمت تیم هستم و زمانی که اردو نیز نباشد به صورت انفرادی به تمرینات آماده سازی می‌پردازم.

ملی‌پوش کاراته ایران در ادامه به موفقیت بانوان ورزشکار در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در ورزش بانوان به موفقیت های چشم‌گیری دست پیدا کرده ایم و بانوان این سرزمین به این باور رسیده اند که محدودیت نمی‌تواند آنها را از رسیدن به جایگاه‌های بزرگ دور کند و موفقیت‌ها این نوید را می‌دهد که سطح ورزش بانوان در حال نزدیک شدن به ورزش آقایان است. اینکه ما توانستیم تا با الان 9 سهمیه المپیک ریو را در بخش بانوان کسب کنیم نشان دهنده این است که ورزش بانوان از آنجایی که رییس جمهور محترم نیز همواره اشاره داشته‌اند مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است.

وی در پایان گفت: دغدغه یک ورزشکار این است که همیشه مورد حمایت باشد و اگر این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد شاهد شکوفایی ورزش خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز