برگزاری نشست مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۱۲۰۹۹
برگزاری نشست مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال
نشست نایب رئیس اول فدراسیون به همراه مسئولین کمیته های بانوان و فوتسال، دپارتمان های تشریفات و بین الملل صبح امروز در محل کمیته فوتسال برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جلسه علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون با الهه عرب عامری رئیس کمیته بانوان، سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، علی رعدی  عضو کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی، علی صدیقی رئیس دپارتمان تشریفات، لیلا یار محمدی رئیس دپارتمان فوتسال، محمدرضا کسرایی عضو دپارتمان بین الملل، مهدیه محمدخانی مسئول بین الملل بانوان، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، آمنه محمودی مربی تیم ملی فوتسال بانوان شهناز یاری سرمربی تیم ملی نوجوانان و شهرزاد نصیری مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتسال بانوان صبح امروز در محل کمیته فوتسال برگزار شد.

در این نشست ابتدا عرب عامری رئیس کمیته بانوان ضمن معرفی کادر فنی بزرگسالان و نوجوانان فوتسال بانوان، گزارش کاملی از روند برنامه های تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی و جام جهانی را ارائه کرد و گفت: با توجه به کسب قهرمانی در آسیا، هدفمان این است که این روند ادامه دار باشد و عملکرد بهتری در رقابتهای جام جهانی فوتسال بانوان داشته باشیم. بر همین اساس نیازمند برگزاری اردوهای تدارکاتی و بازیهای مختلف دوستانه هستیم تا به اهداف خود برسیم.

وی افزود: خواهان حمایت وزارت ورزش از تیم های بانوان هستیم و با توجه به اینکه  دفاع از عنوان قهرمانی یکی از اهداف تیم ملی فوتسال بانوان است، نیازمند حمایت های مالی و معنوی مسئولین ورزش هستیم.

وی درباره برگزاری برنامه های مدون در رابطه با تیم های زیر 15 سال که قرار است در المپیک 2018 حضور داشته باشند و همچنین درباره مسابقات مختلف فوتسال توسط آموزش و پرورش و بازیهای لیگ در دسته های مختلف توضیحاتی را ارائه کرد و در نهایت خواستار برگزاری رقابتهای لیگ در رده های پایه شد و از سازمان لیگ فوتسال خواست تا باشگاهها را مجاب به راه اندازی فوتسال بانوان کنند.

عرب عامری گفت: در بخش فوتبال ابزارهای کامل را در اختیار نداریم اما خوشبختانه در فوتسال امکانات و شرایط خوبی را در قسمت بانوان داشته و باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. معتقدم با حمایتهای فدراسیون و مسئولین ورزش می توان در راستای رشد هر بیشتر رشته فوتسال گام برداشت.

در ادامه نشست فروزان سلیمانی-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با ارائه برنامه یکساله تیم ملی فوتسال خواهان همکاری و تعامل باشگاههای لیگ برتر شد و اعلام کرد که طبق برنامه ارائه شده قرار است اردوی استعدادیابی از 19 تیر ماه آغاز خواهد شد. ضمن اینکه بازیهای رفت و برگشت با تیم ملی فوتسال روسیه نیز هر ساله انجام می شود که امسال در مهر ماه این دیدار دوستانه برگزار خواهد شد.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این جلسه در رابطه با راه اندازی کمپ مستقل فوتسال به نکاتی اشاره کرد و گفت: در اختیار داشتن سالن های اختصاصی برای بانوان باعث می شود تا این تیم و همچنین تیم های  پایه فوتسال بانوان روند برنامه های خود را به خوبی طی کرده و در مسیر رشد قرار بگیرند.

علی رعدی عضو کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در این نشست ضمن بررسی عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان در تورنمنت روسیه گفت: این تیم بلافاصله بعد از رقابتهای لیگ برتر، اردوی تدارکاتی خود را برگزار کرده و با خستگی ناشی از حضور در هفته حساس پایانی لیگ، به مصاف حریفان خود در روسیه رفته است. بر همین اساس خواستار برنامه ریزی دقیق و مدون برای فعالیت بازیکنان فوتسال هستیم تا بتوانیم با حضور در مسابقات موفق تر باشیم.

وی در ادامه این نشست در خصوص مدرسین بانوان اعلام کرد: متاسفانه مدرسین بانوان تنها در آکادمی ها آموزش می ببینند و رزومه مربیگری ندارند و تنها با حفظ جزوات کنفدراسیون فوتبال آسیا و کلاسهای آموزشی سعی بر آن دارند تا به روز شوند. باید دوره های آموزشی مختلفی را برای این قشر برگزار کرد تا شاهد موفقیت باشیم.

در پایان این نشست شهناز یاری سرمربی تیم ملی نوجوانان فوتسال در خصوص برنامه های استعدادیابی و برگزاری مسابقات به صورت منطقه ای و شهرزاد نصیری مسئول مسابقات لیگ فوتسال در خصوص برگزاری بازیهای لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم و رده های سنی جوانان و نوجوانان گزارشاتی را ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز