وزیر ورزش از اردوی کشتی بازدید داشته است

بیابانگرد: گرفتن پاداش باعث ایجاد انگیزه و روحیه می‌شود/ انتظارات از مدال‌آوری کشتی در المپیک بالاست

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۶:۲۹
کد خبر: ۴۱۲۱۸۲
بیابانگرد: گرفتن پاداش باعث ایجاد انگیزه و روحیه می‌شود/ انتظارات از مدال‌آوری کشتی در المپیک بالاست
قهرمانی کشتی فرنگی جهان گفت: کشتی ورزش ملی کشور ماست و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، افشین بیابانگرد، ملی پوش تیم کشتی فرنگی در حاشیه دریافت سکه‌های خود از صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور درخصوص شرایطش صحبت کرد. وی در این باره اظهار داشت: این پاداش مربوط به مدال برنزم در مسابقات جهانی 2014 تاشکند است و حتما باعث ایجاد روحیه در من می‌شود. دو نوع انگیزش وجود دارد یکی درونی و یکی بیرونی، پرداخت پاداش شامل انگیزش بیرونی است که تأثیر به سزایی هم دارد.

قهرمان جام جهانی 2014 ایران در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی اضافه کرد: توزیع سکه ها خیلی روند خوبی داشت. کارمندان صندوق از لحظه ورود ورزشکار تا خروج خدمات عالی ارائه می دهند. ورزشکاران اینجا راحت هستند. صندوق هرکاری از دستش بربیاید برای ورزشکاران انجام می دهد. من با کارمندان اینجا در ارتباط هستم همه به نحو احسن کارهایشان را انجام می دهند.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی تصریح کرد: به هرحال انتظارات از مدال آوری کشتی در المپیک بالاست. وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و صندوق حمایت 4 سال زحمت کشیدند تا ورزشکاران در المپیک نتیجه بگیرند. دکتر گودرزی وزیر ورزش هم از اردو بازدید داشتند. اما امیدوارم دولتمردان دیگر به اردوهای ما بیایند، لباس ورزشی بپوشند و از نزدیک پیگیر مشکلات و با ماه همراه باشند.

بیابانگرد خاطرنشان کرد: کشتی ورزش ملی کشور ماست و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. کسب جایگاه لندن در ریو برای کشتی فرنگی خیلی سخت است ولی تلاش کشتی گیران بالاست ان‌شاالله روز مسابقاتشان هم خوب باشند و نتیجه زحمات 4 ساله خود را بگیرند و دل مردم را شاد کنند.

نظر شما