پیام تبریک وزیر ورزش‌وجوانان به مناسبت موفقیت تاریخی و کسب سهمیه المپیک توسط ملی‌پوشان والیبال؛

گودرزی: این موفقیت نماد برنامه‌ریزی، تلاش، همدلی و سال‌ها کار و تفکر است

۱۳۹۵/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۴:۰۶
کد خبر: ۴۱۲۹۶۷
گودرزی: این موفقیت نماد برنامه‌ریزی، تلاش، همدلی و سال‌ها کار و تفکر است
وزیر ورزش و جوانان موفقیت تاریخی تیم ملی والیبال ایران در راهیابی به بازی های المپیک ریو را تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی المپیکی شدن والیبال ایران را نماد برنامه ریزی، تلاش، همدلی و کار گروهی و غیرت ایرانی در ورزش ایران توصیف کرد.

در پیام دکتر گودرزی آمده است:

صعود ملی پوشان والیبال ایران به بازیهای المپیک ریو برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران موجب نشاط و فخر مردم  ایران و مایه مباهات جامعه ورزش و دولت تدبیر و امید شد.

بی تردید آنچه که به دست آمده با  تکیه بر برنامه ریزی، تلاش، همدلی و سال ها مداومت در کار و تفکر علمی بود تا این موفقیت تاریخی برای ورزش ایران حاصل شود.

حضور مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران در رقابت های انتخابی المپیک در توکیو و راهیابی آنها به  بازیهای ریو باعث ثبت رکورد جدید در سهمیه های ایران در تاریخ المپیک شد و خشنودی جامعه ورزش را دوچندان کرد.

با شکرگزاری به درگاه ایزد منان، این سربلندی و موفقیت را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ملی پوشان و کادرفنی ، فدراسیون والیبال، جامعه ورزش و مردم قدردان ایران سربلند تبریک می گویم.

با استعانت از باری تعالی و یاری خداوند امیدوارم تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و کاروان ورزشی امام رضا (ع) در المپیک ریو, موفقیت و پیروزی به ملت سرافراز کشور عزیزمان هدیه دهد.

عزت و افتخار تک تک کاروان ورزشی ایران را  از خداوند متعال خواستارم.

محمود گودرزی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز