رقابت‌های بین‌المللی فوتبال پنج نفره- برزیل؛

تیم ملی ایران با شکست آرژانتین فینالیست شد

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۳۱:۳۳
کد خبر: ۴۱۳۱۳۶
تیم ملی ایران با شکست آرژانتین فینالیست شد
تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران موفق شد مقابل آرژانتین، یکی از تیم های پارالمپیکی حاضر در این تورنمنت به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چهارمین روز تورنمنت بین‌المللی برزیل و در مرحله نیمه نهایی، تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران که به عنوان تیم دوم گروه اول راهی مرحله نیمه نهایی شده بود، موفق شد مقابل آرژانتین، یکی از تیم های پارالمپیکی حاضر در این تورنمنت به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کند و راهی فینال شود. حسین رجب پور و احمد شاه حسینی زننده دو گل تیم ملی فوتبال پنج نفره در دیدار برابر آرژانتین بودند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در حالی فینالیست تورنمنت بین المللی برزیل شد که در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا برابر ژاپن به تساوی یک بر یک دست یافت، در دومین دیدار مقابل تیم A برزیل با شکست مواجه شد و در سومین دیدار هم با یک گل برابر مکزیک به برتری رسید.

فینال تورنمنت بین المللی برزیل امروز یکشنبه در ریودوژانیرو برگزار می شود و تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم A برزیل می رود. این تیم که در پایان دیدارهای مرحله گروهی صدرنشین گروه اول شد، در مرحله نیمه نهایی با شکست ۲ بر صفر مراکش به دیدار نهایی راه یافت. دیدار فینال تورنمنت بین المللی برزیل دومین رویارویی دو تیم ایران و برزیل در این مسابقات به حساب می آید.

تورنمنت بین المللی برزیل که از یازدهم خرداد با حضور هفت تیم پارالمپیکی از کشورهای برزیل (دو تیم)، ایران، چین، آرژانتین، مکزیک و مراکش و همچنین تیم غیرپارالمپیکی ژاپن در ریودوژانیرو آغاز شده، امروز با تعیین رده بندی نهایی تیم های شرکت کننده به پایان می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز