در صورت قهرمانی در المپیک ریو؛

والیبالیست‌ها صاحب کفش طلا می‌شوند

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۱۳۴۵۹
والیبالیست‌ها صاحب کفش طلا می‌شوند
مدیرعامل گروه صنعتی کفش ملی گفت: غرور و افتخار ملی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را با هیج عاملی به غیر از ورزش نمی توان به جامعه ارزانی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منوچهر صالحی، مدیرعامل گروه صنعتی کفش ملی با تبریک صعود ملی پوشان والیبال ایران به المپیک گفت: برای ملی پوشان والیبال کفش طلا سفارش داده ایم تا در صورتی که انشالله در المپیک ریو موفق به کسب سکوی قهرمانی شدند به قول خود در خصوص والیبالیست های افتخار آفرین کشورمان هم عمل کرده باشیم.

منوچهر صالحی افزود: غرور و افتخار ملی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را با هیج عاملی به غیر از ورزش نمی توان به جامعه ارزانی داشت. بیاد داشته باشیم که جامعه امروز ما بیش از هر چیز دیگر نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارد و باید برای ایجاد نشاط اجتماعی میلیاردها تومن هزینه کنیم آنهم معلوم نیست چند در صد جامعه به نشاط آیند اما ورزش با کمترین هزینه این ماموریت بزرگ را انجام می دهد و دیروز زمانی که بلند قامتان والیبال ایران سرود سروری و آقایی در بین بزرگان جهان را سر دادند و بعد از 52 سال راهی المپیک شدند تقریبا تمامی خانواده های ایران به خصوص جوانان و نوجوانان به نشاط در آمدند و این نشاط اجتماعی را فقط و فقط ورزش می تواند برای جامعه به ارمغان بیاورد.

در حقیقت باید اذعان داشت که والیبالیست‌های غیرتمند ایران خیلی راحت و بدون شعار و شعارزدگی بیانات مقام معظم رهبری (اقدام و عمل) را بهتر و زودتر از دیگران به منصه ظهور رساندند و این قدرت ورزش است که تا به این حد تاثیر گذار است و می تواند براحتی یک جامعه را متحد کند و مردم را برای کارهای بزرگتر آماده نماید.

ما به عنوان یک شرکت بزرگ ملی افتخار می کنیم که عاملی انگیزشی در راه شور و نشاط ورزش و جامعه هستیم و از اینکه حامی تیم های ملی هستیم به خود می بالیم چرا که هم باعث رونق تولید ملی می شویم(اقتصاد مقاومتی ) و هم اینکه با همراهی کاروان ورزشی ایران به ایجاد فضایی مملو از امید و زندگی و کار و تلاش کمک می کنیم(اقدام و عمل) .

صالحی در پایان گفت: از روز گذشته به ما می گویند اگر تیم ملی والیبال در المپیک طلا بگیرد بازهم به همه کفش طلا می دهید آنهم با قد و قامتی که والیبالیست ها دارند و ما در جواب با افتخار می گوییم بله. اگر مجسمه این بچه ها را در صورت کسب طلای المپیک از طلا بسازیم باز هم کار بزرگی نشده است چون باید به این نکته اولیه توجه کنیم که ایجاد نشاط اجتماعی و اقدام و عمل که از سوی رهبری بیان شده نیاز به میلیاردها تومن هزینه است ولی قهرمانان ما با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را هم به روح و روان جامعه می دهند و هم به اقتصاد و رونق تولید کمک شایانی می کنند و با هیچ عاملی نمی توان چنین کار بزرگی را انجام داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز