والیبال انتخابی المپیک؛

آنتیگا: بازی امروزمان بیشتر برای چین، کانادا و استرالیا مهم بود

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۴:۴۴
کد خبر: ۴۱۳۴۶۵
آنتیگا: بازی امروزمان بیشتر برای چین، کانادا و استرالیا مهم بود
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: این مسابقه برای ما آنطور که برای چین، استرالیا و کانادا اهمیت داشت، مهم نبود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استفان آنتیگا پس از پیروزی برابر استرالیا اظهار داشت: این مسابقه برای ما آنطور که برای چین، استرالیا و کانادا اهمیت داشت، مهم نبود. من تنها از تیمم انتظار داشتم بازی خوبی ارائه دهند و همینطور در المپیک عملکرد خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم و با همه بازیکنانم در لیگ جهانی ظاهر خواهیم شد. ما 14 بازیکن فوق العاده در تیم ملی لهستان داریم و همینطور خیلی از بازیکنان قدرتمند دیگر که به نوعی ذخیره هستند، اما در مسابقات پیشین فرصت بازی نیافته اند.

همچنین روبرتو سانتیلی، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در خصوص شکست تیمش برابر لهستان گفت: حرف زدن درباره این بازی برایم دشوار است. در طول تورنمنت تلاشمان این بود که به این نقطه برسیم، جایی که این فرصت را داشتیم تا سهمیه المپیک را از آن خود کنیم اما در لحظات آخر آن را از دست دادیم. به عنوان سرمربی، خودم را مسئول عملکرد بازیکنان و تیمم می دانم.

میخال کوبیاک، کاپیتان تیم لهستان هم گفت: بازیکنان ما امروز نمایش فوق العاده ای داشتند. قصد داشتیم در بازی آخرمان پیروز میدان باشیم و در نهایت کارمان را درست انجام دادیم و به پیروزی3 بر دو رسیدیم. بازی آسانی نبود اما کاری که باید انجام می شد را انجام دادیم.

توماس ادگار، کاپیتان تیم استرالیا هم در مورد شکست تیمش عنوان کرد: شکست ویران کننده ای بود. امروز این شانس را داشتیم تا بلیط ریو را رزرو کنیم. لهستان تیم با ریشه ای است و از بازیکنان سطح بالایی برخوردار است. احساس پوچی و شکست می کنم. برای من هم صحبت درباره بازی امروز بسیار سخت و دشوار است.

نظر شما