روند جذب ستاره ها متوقف نشده است

جهانیان: شان وزیر ورزش و جوانان بالاتر از این است که درباره یک تیم صحبت کند

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۴:۲۰
کد خبر: ۴۱۳۹۵۵
جهانیان: شان وزیر ورزش و جوانان بالاتر از این است که درباره یک تیم صحبت کند
عضو هیات مدیره استقلال می گوید روند جذب بازیکن در تیمش متوقف نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شهاب جهانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با بیان اینکه این تیم در فصل نقل و انتقالات همچنان با قدرت به کار ادامه می دهد،گفت: هواداران عزیز نگران نباشند و بدانند و باشگاه استقلال تا جایی که بتواند ستاره ها را جذب می کند و به هیچ وجه روند جذب بازیکن در استقلال متوقف نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به جو ایجاد شده درباره وزیر ورزش و جوانان چیست، بیان کرد: جوی ایجاد نشده است. استقلال 30 میلیون هوادار دارد و هوادارانی هم که امروز در جلوی وزارت ورزش حضور پیدا کرده بودند هم دغدغه دارند و باید خدمت هواداران عرض کنم که منظور وزیر محترم در رابطه با ریخت و پاش ها بوده و این فقط شامل استقلال نبوده و ایشان این توصیه را به همه تیم ها داشته اند. مطمئنا شان وزیر ورزش بالاتر از این است که درباره یک تیم صحبت کند و بخواهد در مسایل یک تیم دخالت کند.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان افزود: هواداران استقلال بهتر است با آرامش از تیم حمایت کنند و بدانند که با غوعا سالاری به منافع تیم لطمه وارد می شود. آنها بدانند ما تلاش می کنیم تا بهترین تیم را آماده کنیم و هیات مدیره استقلال هم بدون وقفه برای موفقیت استقلال تلاش می کند.

نظر شما