فیزیوتراپ تیم ملی والیبال اعلام کرد:

وضعیت نهایی غفور در تهران مشخص می شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۱۴۰۰۳
وضعیت نهایی غفور در تهران مشخص می شود
فیزیوتراپ تیم ملی والیبال ایران گفت: وضعیت نهایی امیر غفور پس از انجام معاینات تخصصی در تهران مشخص می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیامک افروزی فیزیوتراپ تیم ملی درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی امیر غفور گفت: همانگونه که اطلاع دارید غفور بعد از بازی با کانادا درد خیلی کوچکی در زانوی راست احساس می کرد که ام آر آی انجام شد.

وی با بیان اینکه وضعیت پای غفور به گونه ای بود که تا چند روز تورم وجود داشت و امکان تصمیم گیری برایش نبود، گفت: خوشبختانه از شب گذشته تورم کاهش یافته است و علائم خوشبینانه در وضعیت وی دیده می شود اما برای اعلام نظر نهایی باید در تهران معاینات تخصصی انجام شود.

فیزیوتراپ تیم ملی والیبال تصریح کرد: ام آر آی جدیدی نیز باید گرفته شود و با نمونه قبلی مقایسه و در صورتی که مشکلی نباشد، امیر غفور تمرینات خود را آغاز کند.

وی حضور این بازیکن ارزشمند تیم ملی والیبال ایران را در لیگ جهانی منوط به مشخص شدن وضعیت این بازیکن دانست و گفت: تا معاینات تخصصی انجام نشود نمی توان درباره زمان بازگشت غفور به تیم ملی اظهار نظر کرد.

تیم ملی والیبال ایران از هشتم تا شانزدهم خردادماه در رقابت های انتخابی المپیک در توکیو حضور داشت و با کسب شش برد و یک باخت برابر فرانسه موفق به کسب رتبه دوم جدول این رقابت ها و کسب سهمیه المپیک شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز