نشست معاون اول رئیس جمهور با ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های المپیکی و پارالمپیکی؛

گودرزی: تلاش ما مدال‌آوری در همه رشته‌ها خواهد بود/ حمایت‌های دولت سبب موفقیت ورزش در عرصه‌های بین‌المللی شده است

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۴:۳۳
کد خبر: ۴۱۴۰۰۵
گودرزی: تلاش ما مدال‌آوری در همه رشته‌ها خواهد بود/ حمایت‌های دولت سبب موفقیت ورزش در عرصه‌های بین‌المللی شده است
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که پیش از این بار مدال آوری در المپیک بر دوش دو رشته کشتی و وزنه برداری بود، گفت: چند سالی است که تکواندو به این جمع اضافه شده و باید تلاش کنیم تا در همه رشته ها مدال آور باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود گودرزی عصر امروز در مراسم دیدار دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با مسئولان ورزشی و قهرمانان اعزامی ایران به بازی های المپیک و پارالمپیک ریو که در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است، با ابراز امیدواری از کسب نتایج در خور نام جمهوری اسلامی ایران، توسط قهرمانان کشورمان در ریودوژانیرو، اظهار داشت: امیدوارم دستاورد قهرمانان ما در المپیک و پارالمپیک باعث شادمانی مردم عزیزمان شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نتایج بی سابقه والیبال در انتخابی المپیک و پیوستن این تیم به کاروان امام رضا(ع)، گفت: از زحمات داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که موجبات موفقیت این رشته را فراهم کرده است، تشکر می کنم؛ دولت همواره حامی والیبال بود تا یک ورزش تیمی بتواند برای نخستین بار با چنین قدرتی مسافر المپیک که رویداد مهم سیاسی، فرهنگی و ورزشی است، شود.

وی اعضای تیم والیبال نوجوانان ایران که به عنوان میهمان در این مراسم شرکت کرده اند را خطاب قرار داد و افزود: شما آینده سازان رشته مفرح والیبال هستید و خوشحالم که شما نوجوانان را در کنار خود می بینم. امیدوارم والیبال ایران به هدف خود که سکونشینی در المپیک است، دست یابد.

دکتر محمود گودرزی در ادامه با بیان این که پیش از این بار مدال آوری در المپیک بر دوش دو رشته کشتی و وزنه برداری بود، گفت: چند سالی است که تکواندو به این جمع اضافه شده و باید تلاش کنیم تا در همه رشته ها مدال آور باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر از معاون اول رئیس جمهوری برای حضور در مراسم امروز، اظهار داشت:  دکتر جهانگیری همواره در دولت حامی ورزش است و امروز می خواهیم نکات مدنظر ورزش ایران را به وی منتقل کنیم.

مراسم دیدار معاون اول رئیس جمهوری با مسئولان ورزشی و قهرمانان اعزامی ایران به بازی های المپیک و پارالمپیک ریو در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.
 
سی و یکمین دوره بازی های المپیک ریو از(5 تا 21 آگوست/15 تا 31 مرداد 1395) و پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک نیز (7تا 18سپتامبر/ 17تا 27 شهریورماه امسال) در کشور برزیل برگزار خواهد شد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز