در آغاز هفتمین مرحله اردوی آمادگی؛

تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان در دریاچه آزادی به آب می‌زند

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۲:۱۱
کد خبر: ۴۱۴۱۵۹
تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان در دریاچه آزادی به آب می‌زند
هفتمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان رده سنی بزرگسالان در بخش کانو و کایاک از 19 خردادماه در دریاچه آزادی آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اردوی آمادگی تیم ملی آبهای آرام مردان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان و قهرمانی آسیا 2017 با حضور 15 قایقران در بخش کانو و 8 قایقران در بخش کایاک برگزار می شود.

این مرحله از اردو از 19 خردادماه در دریاچه آزادی آغاز می شود و تا 8 تیرماه ادامه پیدا خواهد کرد.

ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی و انوش عباسی و حسین ملکی مربیان کایاک اعضای کادر فنی تیم ملی آبهای آرام کشورمان هستند.

در بخش کایاک علی آقامیرزایی، صادق زمانی، محمد گلپیرا، جواد مومنی، امیرحسین غریب و علیرضا فرمانده از گیلان، علیرضا جهان نما و بابک دربان از تهران، علیرضا علیمحمدی از البرز، محمدطاهر افشار و هادی جعفری از کرمانشاه، فرزین اسدی از مازندران، امید احمدی از زنجان و مجید جواهری از خراسان رضوی و در بخش کانوکانادایی شاهو ناصری از کردستان، کیا اسکندانی، دامون صادقی و معراج محمدزاده از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه، عادل مجللی از گلستان، یاسین قمری از همدان و سهیل نوروزنژاد و مهرداد دانیالی از گیلان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز