امیدوارم به آمادگی مناسبی دست پیدا کنیم

مهینی: رقابت در تمامی گروه ها سخت است

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۱۴۳۴۰
مهینی: رقابت در تمامی گروه ها سخت است
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: با برگزاری اردوهای تدارکاتی و شرکت در مسابقات دوستانه قصد داریم تا تیم آماده ای را به مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: دور جدید اردوی آماده سازی ملی پوشان از 22 خرداد ماه درکمپ تیم های ملی آغاز می شود. در این اردو حدود 12 بازیکن از رده سنی زیر 14 سال را دعوت کرده ایم و مابقی بازیکنان، نفراتی بودند که زیر نظر کادر فنی استعدادیابی شده و در ادوی تدارکاتی پیش رو حضور خواهند داشت.

وی در ادامه بیان کرد: در نشستی که با رئیس کمیته بانوان و اعضای کادر فنی برگزار و  درخواست خود را برای بازیهای دوستانه ارائه کردیم، امیدوارم با اجرای آن بتوانیم تیم آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم. همانطور که می دانید تیم های پایه در آسیا بسیار قوی شده اند و دیگر هیچ حریف ضعیفی را در گروه های مختلف شاهد نیستم. کار آسانی را در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا پیش روی خود نداریم.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان بانوان در پایان گفت: رقابت در تمامی گروه ها سخت است و تمامی تیم ها در تدارکات مطلوبی برای بازیکنانشان هستند. ما نیز پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با تیم های ویتنام، اردن، هند و میانمار را ارائه کرده ایم تا پس از تصویب درکمیته فنی و توسعه فوتبال، اقدامات برگزاری آن در دستور کار قرار گیرد. هدف ما حضوری پرقدرت در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا است که امیدوارم با حمایتهای بیش از پیش مسئولین فدراسیون و کمیته بانوان به این مهم برسیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز