صبح امروز با اهدای لوح صورت گرفت؛

استاندار قزوین از سیامک مرندی تقدیر کرد

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۴:۳۰
کد خبر: ۴۱۴۸۱۰
استاندار قزوین از سیامک مرندی تقدیر کرد
همتی در مراسم استقبال از والیبالیست شایسته قزوینی: خوشحالم که بار دیگر جوانی از استان قزوین توانست در آسمان ورزش ایران همچون ستاره ای بدرخشد و نام استان قزوین را بر سر زبان ها بیاندازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، صبح امروز طی مراسمی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، محمد مشهدی آقایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان و جمع کثیری از مردم ورزش دوست استان از مهدی(سیامک) مرندی لیبروی موفق قزوینی تجلیل شد.

مهدی مرندی با استقبال پرشور مردم و جامعه ورزشی از میدان مینودر به سمت استانداری قزوین مشایعت شد و در محوطه استانداری توسط استاندار قزوین مورد تقدیر قرار گرفت.

همتی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی تیم والیبال کشور در مسابقات انتخابی المپیک ژاپن گفت: این برد مقتدرانه را به جامعه ورزشی و همچنین مردم ورزش دوست استان تبریک عرض می کنم و خوشحالم که بار دیگر جوانی از استان قزوین توانست در آسمان ورزش ایران همچون ستاره ای بدرخشد و نام استان قزوین را بر سر زبان ها بیاندازد.

همتی اذعان کرد: میهن اسلامی جوانان مومن، رشید و فداکاری را در دامان خود پرورش داده است و این جوانان با تقوا، تعهد، شجاعت و همت بلند باعث افتخار این مرز و بوم هستند همانگونه که در دفاع مقدس رشیدترین جوانان را تقدیم آرمانهای انقلاب اسلامی کردند، در زمان کنونی نیز در عرصه های مختلف ورزشی، علمی و... باعث سرافرازی کشور می باشند.

استاندار قزوین این موفقیت و پیروزی را به خانواده مرندی و ورزشکاران، مردم استان و کشور تبریک گفت و افزود: امروز شاهدیم در عرصه ورزش و رشته والیبال آن هم در رتبه و سطح المپیک یک جوان استوار و بلند همت قزوینی موجب افتخار کشور و استان شده است.

همتی عنوان کرد: امیدواریم با کمک خدای متعال در مسابقات المپیک 2016 نیز شاهد پیروزی و موفقیت ورزشکاران ایرانی باشیم زیرا موفقیت ها و کسب امتیازها و مقام های قابل توجه ورزشکاران ایرانی در این عرصه، سربلندی بیشتر برای ایران اسلامی و ملت عزیزمان را به دنبال خواهد داشت.

در این مراسم استاندار قزوین با اهدای حلقه گل، لوح تقدیر و هدایایی از والیبالیست قزوینی تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز