جام جهانی کشتی آزاد از تلویزیون پخش نمی‌شود

رسانه ملی بی‌خیال کشتی!

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۲۸:۵۰
کد خبر: ۴۱۴۸۲۲
رسانه ملی بی‌خیال کشتی!
با توجه به حجم مشتاقانی که کشتی دارد مسئولان سیما باید برای حل این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی کشتی آزاد ایران از روز شنبه 22 خرداد دیدارهای خود را در رقابت‌های جهانی آمریکا آغاز می‌کند و از آنجا که کمتر از دو ماه دیگر به شروع رقابت‌های المپیک ریو باقی مانده است این رقابت‌های جهانی می تواند محک بسیار جدی برای ملی‌پوشان ایران باشد تا با آمادگی خیلی بیشتر به المپیک ریو بروند.

رشته کشتی یکی از پرطرفدارترین و می‌توان گفت ورزش اول ایران است که در زمان برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی هواداران زیادی را به استادیوم و پای گیرنده‌ها می‌کشاند و همواره مورد استقبال قرار می‌گیرد.

از آنجا که اکثر مسابقات کشتی به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود ولی باخبر شدیم که این دور از رقابت‌های جهانی از تلویزیون پخش نخواهد شد. در گفتگویی که با منصور برزگر، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد نیز داشتیم این خبر تایید شد.

امیدواریم با توجه به حجم مشتاقانی که این رشته ورزشی دارد مسئولان سیما برای حل این مشکل چاره‌ای بیاندیشند و در زمان باقی مانده تا شروع رقابت‌ها تصمیم‌شان را عوض کنند.

نظر شما
نظرات
رضا
|
-
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
مقصر شنا رسانه ها اهستید در همین سر صفحه شما خبر این دربازه بان ... پرسپولیس گذاشتید که چی خبر مهمیه برای کشور؟ من طرفدار فوتبال ایران نیستم چه قرمز چه آبی دوست دارم سر به تنشون نباشه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز