امیدواریم هر چه سریعتر زمان پخش از سوی شبکه سوم اعلام شود

رضایی: با توجه به درخواست های مکرر مردم پیگیر پخش مستقیم جام جهانی هستیم

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۰۷:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۸۹۲
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به پیگیری های مکرر مردم، در مورد پخش جام جهانی کشتی آزاد آمریکا منتظر پاسخ مسئولان شبکه سوم سیما هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب گفت: فدراسیون کشتی از ماه‌ها قبل بحث نامه نگاری پخش مستقیم جام جهانی را با شبکه سوم انجام داده بود و مانند مسابقات گذشته آمادگی خود را جهت هماهنگی و همکاری برای پخش این رقابت ها اعلام نموده بود.

وی ادامه داد: با توجه پیگیری های صورت گرفته توسط مردم از چند روز گذشته، مجددا تماس هایی با مسئولان شبکه سوم انجام گرفت تا همانند سالهای گذشته، بنا بر درخواستهای مکرر مردم، و جایگاه این رقابتها بعنوان یکی از رقابت های  بین المللی اصلی کشتی در جهان، پخش مستقیم این رقابتها را شاهد باشیم.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: مردم ایران از سالهای گذشته، بابت حضور تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابتهای تیم به تیم جام جهانی و دیدن مستقیم این رقابت های جذاب، خاطرات فراوانی دارند و با علاقه ای  بیش از بیش، منتظر پخش مستقیم رقابتهای امسال  کشتی آزاد که از حساسیت بیشتر و کیفیت بالاتری نیز نسبت به سالهای گذشته برخوردار است، از شبکه سوم سیما هستند.

رضایی خاطرنشان کرد: از چند روز گذشته مجدداً فدراسیون کشتی خود به صورت مستقیم نیز با اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی آمریکا ارتباط برقرار کرده و شرایط لازم برای پخش مسابقات فراهم نموده و این موضوع به مسئولان محترم شبکه سوم سیما اعلام گردید.در حال حاضر تا جایی که اطلاع داریم، مسوولان مربوطه در شبکه سه نیز پیگیر هماهنگی های نهایی هستندو امیدواریم هر چه سریعتر زمان پخش از سوی شبکه سوم به مردم عزیز ایران اعلام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز