اعلام آرای انضباطی لیگ دسته سوم فوتبال

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۱:۳۹
کد خبر: ۴۱۴۹۵۴
اعلام آرای انضباطی لیگ دسته سوم فوتبال
کمیته انضباطی رای های خود را درباره برخی از تیم های لیگ دسته سوم صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی بقرنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال نوین بجنورد و شهید کریمی جویبار روز 22 اردیبهشت ماه برگزار شد و از سوی حسین سروری کمک مربی تیم استقلال بجنورد تخلفاتی مبنی بر اعتراض به کمک داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

جریمه و محرومیت برای بازیکن پریز درود
مسابقه تیم های پریز درود و شاهین ماهشهر روز 29 اردیبهشت ماه برگزار شد و از سوی سهراب چکاوند بازیکن پریز درود تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و تهدید وی صورت گرفت. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.فرشید حاجیوند بازیکن پریز درود  به خاطر رفتار زننده با داور بازی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.تیم  پریز درود به دلیل تخلف تماشاگرانش پس از پایان بازی مبنی بر ورود به زمین و حمله ور شدن به سوی داور و مضروب کردن وی، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.
 
جریمه نقدی برای کاوه شهرداری ورامین
بازی دو تیم کاوه شهرداری ورامین و صفاهان اصفهان برگزار شد و از سوی مهران سهرابی افشار-مربی کاوه شهرداری ورامین اعتراض و فحاشی صورت گرفت. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای قطعی است.تیم کاوه شهرداری ورامین به خاطر فحاشی و درگیری تماشاگرانش  و ورود به زمین بازی به دو مسابقه بدون حضور تماشاگر و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.تیم کاوه شهرداری ورامین به دلیل ضرب و شتم داوران و ایجاد رعب و وحشت توسط عوامل وابسته به تیم شهرداری ورامین به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. محسن خانی سرپرست تیم شهرداری ورامین به خاطر اهانت و ضرب و شتم به داور به یکسال محرومیت از کلیه فعالیتهای ورزشی با فوتبال و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظراست.تیم های کاوه شهرداری ورامین و صفاهان اصفهان به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری، هر کدام به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این رای قطعی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز