با اعلام رنکینگ برترین‌های تنیس کشور؛

شاهقلی و صادق وزیری در صدر بهترین‌ها ایستادند

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۵:۲۹:۵۰
کد خبر: ۴۱۴۹۷۰
شاهقلی و صادق وزیری در صدر بهترین‌ها ایستادند
در این جدول آقایان ۶۵۶ و در جدول بانوان ۲۰۲ تنیسور صاحب رنکینگ هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حالی رنکینگ برترینهای کشور از سوی سازمان لیگ تنیس کشور اعلام شد که در بخش آقایان رده سنی بزرگسالان انوشا شاهقلی موفق شد پس از مدت‌ها به صدر جدول بازگردد و در بخش بانوان نیز صدف صادق وزیری همچنان بدون رغیب در صدر جدول ایستاد.

بر این اساس تا پایان مرحله سوم رقابت‌های مناطق پنجگانه کشور انوشا شاهقلی از تهران با امتیاز ۴۴۶۰ امتیاز در صدر جدول ایستاد، محسن حسین زاده دیگر تنیسور تهرانی با ۴۰۸۵ امتیاز جایگاه دوم را بدست آورد و شاهین خالدان از اصفهان با ۳۵۰۰ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

فرشاد طلاور از اصفهان با ۲۷۹۸ امتیاز، معین محمدی از کرمان با ۲۴۰۰ امتیاز ، حسام یزدی از تهران با ۱۶۶۳ امتیاز، البرز اخوان از اصفهان با ۱۶۰۱ امتیاز، حمید رضا آل یاسین از تهران با ۱۳۰۸ امتیاز، حمید رضا نداف از اصفهان با ۱۰۳۵ امتیاز و شهاب راطق از اصفهان با ۱۰۰۰ امتیاز نیز در جایگاه چهارم تا دهم ایستادند.

همچنین در بخش بانوان تا پایان مرحله سوم مسابقات مناطق کشور صدف صادق وزیری از تهران با ۲۷۱۰ امتیاز صدر جدول را بدون تغییر باقی گذاشت، غزاله ترکمن از تهران با ۲۱۷۳ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و جاسمین خوشابه از تهران نیز با ۱۱۲۹ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

صبا  نجفی از تهران با ۱۰۹۸ امتیاز، هلیا غفرانی از البرز با ۱۰۳۳ امتیاز، سحر نجعی از آذربایجان شرقی با ۹۷۶ امتیاز، ماریا تیموری از فارس با ۷۳۶ امتیاز، سارا آزاد دوست از تهران با ۷۱۳ امتیاز، ترانه مهران از مازندران با ۶۱۶ امتیاز و الهه قوپرانلو از مازندران با ۵۸۶ امتیاز نیز عنوان چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

در این جدول آقایان ۶۵۶ و در جدول بانوان ۲۰۲ تنیسور صاحب رنکینگ هستند.

نظر شما