حضور معاون وزارت ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی

احمدی: هاکی پتانسیل افتخارآفرینی در سطح جهانی را دارد

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۶:۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۱۵۰۰۸
احمدی: هاکی پتانسیل افتخارآفرینی در سطح جهانی را دارد
معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، این ورزش پرتحرک و جذاب پتانسیل افتخارآفرینی در سطح جهانی را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر سیدعبدالحمید احمدی روز چهارشنبه 19 خرداد با حضور در سالن اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب از اردوی تیم ملی بزرگسالان اسکیت هاکی کشور بازدید کرد.

در این دیدار فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت و کاوه صدقی سرمربی تیم ملی کشورمان با اشاره به موانع و مشکلات سر راه این ورزش از توانایی های تک تک اعضاء این تیم ابراز رضایت کردند و به تبیین قابلیت ها و ظرفیت های موجود در حوزه منابع انسانی و سخت افزاری این ورزش پرداختند.

در ادامه این دیدار دکتر احمدی در بین اعضاء تیم ملی با جوان خواندن این رشته ورزشی در کشور گفت: فکر نمی کردم که این ورزش با تلاش مسئولان فدراسیون تا این اندازه رشد کرده باشد و همین موضوع مرا غافلگیر کرد. بر اساس گزارشی که رییس فدراسیون داد، معلوم است که این ورزش و ورزشکاران ما در این رشته می توانند در سطح جهان حرف زیادی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به خود اتکا بودن این ورزش در کشور گفت: همین که شما عزیزان روی پای خود ایستاده اید امتیاز بسیار بزرگی است و می تواند برای آینده تاثیر گذار باشد. من به نوبه خود هر کمکی که در توان داشته باشم برای رشد این رشته انجام خواهم داد و امیدوارم که شما با همین نیرو و انرژی و با تداوم افتخارآفرینی خود بتوانید نظر دیگر مسئولان را هم متوجه این رشته کنید.

تیم های ملی اسکیت هاکی بانوان و آقایان کشورمان فرداشب برای شرکت در مسابقات جهانی 2016 ایتالیا راهی این کشور خواهند شد و همچنین برای اولین بار امسال تیم ملی مردان  در مسابقات المپیک زمستانی ژاپن شرکت خواهد کرد.

نظر شما