منصور برزگر در گفتگو با برنا:

حضور در رقابت‌های جهانی، آزادکاران را برای المپیک به آمادگی می‌رساند/ رسانه ملی باید حامی ورزش اول کشور باشد

۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۸:۲۶:۴۱
کد خبر: ۴۱۵۳۲۸
حضور در رقابت‌های جهانی، آزادکاران را برای المپیک به آمادگی می‌رساند/ رسانه ملی باید حامی ورزش اول کشور باشد
کشتی‌گیر سابق تیم ملی ایران گفت: از آنجا که نفرات بسیار خوبی برای این مسابقات گزینش شده اند امیدوار به نتایج درخشان ملی‌پوشان در آمریکا هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منصور برزگر، پیشکسوت کشتی ایران درخصوص شرایط آزادکاران در رقابت‌های جهانی آمریکا صحبت کرد.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به حضور تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: هرچه به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم تیم‌ها آمادگی بیشتری پیدا می‌کنند و توانایی فنی خود را بالاتر می‌برند. حضور در رقابت‌های جهانی در این بازه زمانی می تواند برای ملی‌پوشان ما بسیار مفید باشد چرا که آنها می‌توانند نقاط ضعف و قوت خود را در این رقابت‌ها مشخص کنند و با آمادگی بیشتری در المپیک ریو حاضر شوند.

برزگر ادامه داد: حضور کشتی آزاد در آمریکا به خاطر این است که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. نفراتی که به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند باید محک اصلی خود را در این تورنمنت بخورند چون که در المپیک جای اشتباه وجود ندارد و چشم میلیون‌ها هوادار به ملی‌پوشان ما خواهد بود. از آنجا که نفرات بسیار خوبی برای این مسابقات گزینش شده اند امیدوار به نتایج درخشان ملی‌پوشان در آمریکا هستیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به گروه‌بندی که انجام شده حریف اصلی ایران کشور میزبان خواهد بود و در برابر هند و آذربایجان کار نسبتا آسان‌تری در پیش خواهیم داشت.

ملی‌پوش سابق کشتی آزاد با اشاره به شرایط ویژه کشتی در قبل از شروع رقابت‌های المپیک خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی ما در آستانه یک آزمون سخت قرار دارد و باید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در بهترین وضعیت ملی‌پوشان ما به المپیک سفر کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم که رسانه ملی نیز در بحث حمایتی کشتی وارد شود و در تصمیمی که برای پخش نکردن رقابت‌های جهانی از تلویزیون گرفته بودند تجدید نظر به عمل آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز