جدال رئال و منچستر برای جذب پوگبا

۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۱:۰۴
کد خبر: ۴۱۵۴۸۶
جدال رئال و منچستر برای جذب پوگبا
پل پوگبا تابستان امسال هم مثل سال گذشته در کانون توجه بازار نقل و انتقالات قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تابستان امسال شاهد رقابت تنگاتنگ و جذابی بین رئال مادرید و منچستریونایتد برای جذب پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس خواهیم بود.

پل پوگبا تابستان امسال هم مثل سال گذشته در کانون توجه بازار نقل و انتقالات قرار دارد. اگر تابستان 2015، بارسلونا و سیتی بودند که برای جذب این بازیکن دندان تیز کرده بودند، امسال این رقابت بین رئال و منچستریونایتد خواهد بود.

نشریه میرور امروز ادعا کرد که مورینیو از مدیران یونایتد تقاضا کرده تا هر طور شده پوگبا را به الدترافورد بازگردانند. پوگبا تا سال 2012 در یونایتد حضور داشت اما پس از بی توجهی های سر الکس فرگوسن، او راهی یوونتوس شد و حال به بهترین بازیکن جوان اروپا بدل شده است. طبق ادعای میرور، یونایتد حاضر است 100 میلیون یورو برای انتقال پوگبا هزینه کند.

روز گذشته رسانه های اسپانیا از پیشنهاد 120 میلیون یورویی رئال برای پوگبا خبر داده بودند که البته هنوز هیچکدام این اخبار از سوی دو باشگاه تایید نشده اند. در هر صورت تابستان داغی برای پوگبا و دو باشگاه رئال و یونایتد می توان متصور بود. درخشش احتمالی پوگبا در یورو 2016، می تواند این نبرد را حساس تر نیز کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز