تمرینات پارالمپیکی تیم ملی دوومیدانی آغاز می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۰:۵۱
کد خبر: ۴۱۵۶۷۲
نخستین مرحله این اردوها از روز یکشنبه با ۱۹ ورزشکار در بخش مردان و یک ورزشکار زن در رشت آغاز می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان به دنبال برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی و همچنین بر اساس ۱۹ سهمیه به دست آمده برای بازی های پارالمپیک ریو و رکوردها و نتایج ثبت شده در این مسابقات، برگزاری اردوهای پارالمپیکی تیم ملی را در دستور کار قرار داده است.

نخستین مرحله این اردوها از روز یکشنبه با ۱۹ ورزشکار در بخش مردان و یک ورزشکار زن در رشت آغاز می شود. این ورزشکاران که در مسابقات انتخابی تیم ملی به رکورد لازم برای قرار گرفتن در ترکیب پارالمپیکی تیم ملی دست یافتند، از امروز شنبه در محل اردوی خود در رشت مستقر شدند تا از فردا زیر نظر بهمن رضایی فرعی به عنوان مدیر تیم های ملی همراه با مصطفی بهرامی و هرمز صادقی به عنوان مربیان تیم ملی، تمرینات شان را آغاز کنند.

سامان پاکباز، سجاد نیک‌پرست، سیامک صالح فرج‌زاده، محسن کائدی، محسن حسینی‌پناه، مهران نکویی مجد، علی الفت‌نیا، جواد حردانی، سجاد محمدیان، یونس سیفی‌پور، اسدالله عظیمی، علیرضا مختاری، حامد امیری، جلیل باقری، علیرضا قلعه ناصری، علی محمدیاری، جاوید احسان ‌شکیب، عبدالله حیدری و محمد خالوندی همراه با خانم هاشمیه متقیان اردونشینان تیم ملی دو و میدانی را تشکیل می دهند که زیر نظر اعضای کادر فنی پیگیر تمرینات شان خواهند بود.

ماشاالله طاهری و حجت الاسلام و المسلمین ناصر ساجدی فر نیز به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی در کنار اعضای کادر فنی و اردونشینان خواهند بود.

بهمن رضایی فرعی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در مورد این مرحله از تمرینات تیم ملی دو و میدانی که تا چهارم تیرماه در رشت ادامه خواهد داشت، گفت: ارزیابی کلی ورزشکاران و اصلاح تکنیکی تمرینات آنها، برنامه کلی ما در این مرحله از اردو است. در این اردو روزانه برگزارکننده دو جلسه تمرینی در صبح ها و عصرها خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه پس از رقابت های انتخابی تیم ملی دو و میدانی اعلام شده بود از پیمان نصیری و علی محمدیاری رکوردگیری دوباره‌ای انجام خواهد شد سپس نظر نهایی در خصوص این دو ورزشکار اعلام می‌شود، ادامه داد: محمدیاری که در اردو حضور خواهد داشت. از وی تیرماه رکوردگیری می شود. پیمان نصیری هم بنا به تصمیم خودش در تورنمنتی به میزبانی قزاقستان شرکت می کند. رکوردی که توسط وی در این مسابقات ثبت می شود، ملاک ما خواهد بود.

رضایی همچنین اظهارداشت: در این مرحله از تمرینات تیم ملی دو و میدانی مربیانی مانند ماشاالله طاهری، حمید ابراهیمی، علی جنتی، سعید کولیوند و حمید مزارزهی به عنوان مربی شخصی و اختصاصی برخی ملی پوشان در کنار آنها خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز