تیراندازان پارالمپیکی به اردو فراخوانده شدند

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۶:۳۴
کد خبر: ۴۱۶۶۷۸
مرحله اردوی آماده‌سازی تیراندازان پارالمپیکی ایران از چهارشنبه (۲۶ خردادماه) آغاز شده و تا نهم تیرماه در تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اعضای تیم ملی تیراندازی معلولان که سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را به دست آورده‌اند، به پانزدهمین اردوی آماده سازی این تیم برای حضور در این دوره بازی ها فراخوانده شدند.

ساره جوانمردی و عالیه محمودی در دو ماه تپانچه بادی و تپانچه ۵۰ متر بانوان، سمیرا ارم در تپانچه بادی بانوان، معصومه خدابخشی در تفنگ ایستاده و مهدی زمانی در تپانچه بادی مردان تیراندازان پارالمپیکی ایران هستند که به حضور در این مرحله اردوی تمرینی دعوت شده اند تا زیر نظر حسین امیری تمرینات خود را برای حضور بهتر در میادین ریو پیگیری کنند.

زینب آقاعلی اکبری به عنوان اپراتور در طول برگزاری این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی، در کنار اردونشینان خواهد بود ضمن اینکه مهرنوش امینی و زهرا پیربداغی هم به ترتیب به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی، اردونشینان و اعضای کادر فنی را در اردوی پیش رو همراهی خواهند کرد.

رقابت های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ریو در رشته تیراندازی به پایان رسیده و بر همین اساس تیم ملی تیراندازی معلولان ایران با همین ترکیب ۵ نفره در این دوره بازی ها شرکت خواهد کرد. به گفته رقیه الله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی معلولان تمام مراحل تمرینی این تیم طی مدت زمان باقیمانده تا شروع بازی ها به صورت داخلی پیگیری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز