رقابت تنیسورهای زیر هجده سال دختر برای رسیدن به نیمه نهایی جام رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۷:۳۷
کد خبر: ۴۱۶۷۹۸
تنیسورهای رده سنی زیر ۱۸ سال برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام رمضان امشب به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دومین شب رقابت های تنیس جام رمضان در مجموعه ورزشی آزادی، تنیسورهای دختر در ردههای سنی زیر ۱۰، ۱۴ و ۱۸ سال با انجام ۲۰ دیدار به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت ها و در رده سنی زیر ۱۰ سال، صوفیا شیرازی، اریکا جعفر، روژدا سبک روح از تهران، سارا اصل رسولی از آذربایجان شرقی، ھانا سلطانی از قزوین و یاسمن یزدانی از خراسان شمالی، در رده سنی زیر ۱۴ سال، مهتا خانلو، سارا قبادی، گیلدا مقدم از تهران و جیران رشیدی از کرمان با برتری مقابل حریفان خود به مرحله بعدی بازیها راه یافتند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۸ سال نیز ۸ بازی برگزار شد و در نهایت مهشاد شعیبی از خراسان رضوی، پگاه کار آور از کرمانشاه، مهتا خانلو ، نیلوفر قاسمعلی پور از تهران، آرتا فریدی از فارس، لاچین افشین از آذربایجان غربی، مھرو میراسماعیلی از همدان و کیمیا اسبقی پور از البرز با پیروزی مقابل رقیبان خود به مرحله یک چهارم نهایی بازیها راه یافتند و امشب برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می روند.

مسابقات تنیس جام رمضان امشب با انجام ۱۷ بازی دیگر پیگیری می شود.این رقابت ها از ۲۲ لغایت ۲۹ خرداد در مجموعه ورزشی آزاد برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز