تمام تلاش خود را انجام می دهم

سلیمی: نیاز دارم تا المپیک یک فیزیوتراپ تمام وقت کنارم باشد

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۹:۱۴
کد خبر: ۴۱۶۹۶۱
سلیمی: نیاز دارم تا المپیک یک فیزیوتراپ تمام وقت کنارم باشد
بهداد سلیمی گفت: برای حاضر شدن در المپیک 2016 ریو تمام تلاش خود را انجام می دهم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا؛ قوی ترین وزنه بردار جهان در خصوص اینکه آیا به المپیک خواهد رسید یا خیر؛ گفت: برای حاضر شدن در المپیک 2016 ریو تمام تلاش خود را انجام می دهم و از نظر بدنی شرایط خوبی دارم ولی برای برطرف شدن کامل آسیب دیدگی ام به یک فیزیوتراپ احتیاج دارم.

بهداد سلیمی وزنه بردار ملی پوش کشورمان در خصوص آخرین وضعیت زانوی آسیب دیده خود تصریح کرد: به آمادگی جسمانی مطلوبی رسیده ام و در مسابقات جام فجر گزینشی المپیک شرکت کردم. فدراسیون، کمیته پزشکی، کادر پزشکی، جراح، فیزیوتراپ، روانشناس، دکتر تغذیه همه زحمات زیادی برای بهبودی ام کشیدند. کار حرفه ای دنبال شد تا دوره درمانی ام در زمان کوتاهی سپری شود. این مراحل درمانی تا المپیک ادامه دارد و زمان زیادی تا حضوری قدرتمندانه در این رویداد بزرگ باقی نمانده است.

وی ادامه داد: روند درمانی آسیب دیدگی زانویم خیلی خوب پیش می رود تا جایی که فشار تمرینات را زیاد کرده ام و مشکل خاصی وجود ندارد. دردی از ناحیه آسیب دیده ندارم.از نظر بدنی و جسمانی در شرایط خوبی هستم.

دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن برای حضور پرقدرت در المپیک از مسئولان ورزش درخواستی دارد که در این خصوص تاکید کرد: دو ماه تا المپیک باقی مانده است و دراین زمان کوتاه احتیاج دارم تا امین نوروزی فیزیوتراپ کاربلد کشورمان در کنارم باشد تا آمادگی زانویم نیز به فرم خوب و ایده آل برسد. مسئولان تدابیری اتخاذ کنند تا این اتفاق رخ دهد.

سلیمی در خصوص وزنه زدن درمسابقات بین المللی جام فجر و گزینشی المپیک 2016 ریو خاطر نشان کرد: در مسابقات جام فجر و در حرکت یکضرب وزنه 205 کیلوگرمی و در حرکت دوضرب وزنه 231 کیلوگرم را مهار کردم. اگر می خواهم صاحب دومین نشان طلایی رنگ المپیک شوم حتما باید به وزنه های 210 در حرکت یکضرب و255 کیلوگرم در دوضرب برسم.

وی ادامه داد: با اینکه الکساندر لوچف حریف روس در دسته 105+ کیلوگرم به دلیل دوپینگ از رقابت در المپیک2016 ریو خارج شده است ولی برای موفقیت در المپیک کار سختی دارم. ابتدا وزنه ها رقیب اصلی ام خواهند بود، سپس رقبای سرسخت دیگری همچون تالاخادزه گرجستانی و آلبگف روس در المپیک پیش رو حضور دارند که هر دو از شرایط خوبی برای رقابت برخوردارند.در هر حال هدف من رسیدن به نشان طلای المپیک و قرار گرفتن برای دومین بار روی سکوی قهرمانی این آوردگاه بزرگ و معتبر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز